• anoonymmm

Kom in när dottern hade sex

I eftermiddags när jag kom hem skulle jag gå in till min dotters rum och fråga henne om hon hade några planer för ikväll, jag ser att dörren är stängd och att det är ljud (film) på inne så jag knackar, får ingen reaktion så jag öppnar dörren.
    När jag kollar in ser jag min dotter och en kille som jag inte känner igen ha sex, jag ber om ursäkt och stänger genast dörren.
    En halvtimme senare öppnas dörren och min dotter slänger iväg en väldigt arg blick emot mig.
    Jag frågar när hon kommer hem men får ett snäsigt "Imorgon kanske" till svar.
    Dom gick och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra.

Jag känner att jag borde knackat igen och inte öppnat dörren direkt...
    Ska jag höra av mig till henne snart och be om ursäkt igen eller hur ska jag tackla detta?

• Svar på tråden Kom in när dottern hade sex
  • katalysator

Be om ursäkt men gör ingen stor grej av det. Du kanske kan säga att du hädanefter alltid ska vänta på svar innan du öppnar dörren. Det var förmodligen mycket mer pinsamt för henne än vad det var för dig, men pinsamma mammor har ingen dött av Flört

• stingrocka
    katalysator skrev 2012-06-15 18:04:54 följande:
    Be om ursäkt men gör ingen stor grej av det. Du kanske kan säga att du hädanefter alltid ska vänta på svar innan du öppnar dörren. Det var förmodligen mycket mer pinsamt för henne än vad det var för dig, men pinsamma mammor har ingen dött av Flört
  • Camillapunktslut

Hur gammal är hon? Har hon koll på preventiv medel? Det är sånt som händer när man inte bor själv att nån kan komma och störa när man har sex

• katalysator

Och med "be om ursäkt" tänker jag att du typ kan skicka ett sms, så känns det inte lika påträngande som om du försöker ringa för att prata ut om det hela...

• anoonymmm

Bra ide, ska skicka iväg ett litet sms till henne.

Hon är 15 år och när vi pratat om sex säger hon att hon alltid skyddar sig, så det litar jag absolut på!

• Mmmajsan

Jag skulle också bett om ursäkt men samtidigt ha blivit skitförbannad och jätteorolig! En kille man inte känner igen - ???  Visserligen är hon byxmyndig men brukar man inte berätta om/ta hem en ny kärlek för presentation inför sina föräldrar innan man börjar ha sex? Vem var denna yngling/man?? Är han en sjyst kille? Hur länge har de känt varann? Lite omdöme och hyfs av det slaget skulle jag vilja kräva av min dotter så länge hon tänker ha sex i mitt hus.

• Cubix

Skicka ett sms..
    "De va inte meningen att rusa in, hoppas du vet vad du gör. Vill du prata så lyssnar jag, annars behöver vi inte ta upp denna pinsamma dag igen. Kram Mamma".

Min mamma kom på mig när jag hade sex med min pojkvän som 15åring, vi pratade inte om det igen fören jag var sådär 20 år, haha.. vi bara strök ett streck över det, jag var inte sur över att hon rusat in, vi skämdes nog lika mycket båda två.   

• Cubix

men som andra säger.. 15 år och en snubbe du inte har en aning om vem han är.. i ert gemensamma hem.
    Låt det inte bli en vana. 

• Angdev

Hade det varit min 15-åriga dotter hade jag blivit orolig. Delvis pga hennes 6uella-kontakt med en för dig främmande kille men också för hennes svar på när hon kommer hem. Brukar det vara så att hon kommer och går som hon vill?

• katalysator
    Angdev skrev 2012-06-15 19:06:56 följande:
    Hade det varit min 15-åriga dotter hade jag blivit orolig. Delvis pga hennes 6uella-kontakt med en för dig främmande kille men också för hennes svar på när hon kommer hem. Brukar det vara så att hon kommer och går som hon vill?
    Äsch, det sista tycker jag inte är så konstigt. Klart att hon var sur och fräsig om morsan just klampat in i hennes sexliv Glad Inte världens mest mogna beteende, men knappast ett varningstecken heller.
Svar på tråden Kom in när dottern hade sex