• Tamara

Någon som varit eller ska till Alanya och bo på hotell Long Beach?

Lite nyfiken om någon mer varit där som kan säga hur lång transfern var? Vi har vänner som var där i slutet på maj för 2 år sedan och deras transfer var under 2 h. Vi ska iaf dit om 4 veckor. Har varit i Side 3 ggr och alltid varit nöjd, hoppas givetvis att denna resa blir lika bra!

• Tamara

Vi landade på natten så transfern var lite kortare på vägen dit, skönt med bara ett hotellstop innan iaf. Vi var inte nöjda med hotellet, dålig information, dålig service, irriterade låtsas lifeguards som gick och blåste visselpipa på skoj runt området i tid och otid och väckte barn. Vägen som går igenom området är hårt trafikerad, jag hade svårt att sova fast vi hade familjerum högst upp. Underhållningen på kvällarna var på extremt hög volym, skulle behövt hörselskydd till bebis, ändå stod vi utanför. Ljudet slog upp mot hotellet enormt med så sova, näää. Området runt stora poolen var avstängt helt en dag och en annan dag blev vi bortkörda riktigt tidigt på em för redan då var de tydligen tvungna att förbereda inför kvällens middag... Extremt mycket otrevliga ryssar på hotellet. Efter halva veckan fick vi information att vi hade familjevip, och fick äta i Villa restaurangen, där var det skillnad! Otroligt bra service, trevlig personal, bättre mat osv. Vi hade haft en mycket bättre vecka om vi fått den informationen från start. Vädret levererade som alltid i Turkiet men till detta hotell åker vi aldrig igen!

• Tamara

Vi tyckte vägen var väldigt störande, massa trafik även på nätterna. Har varit i Turkiet 6 ggr och alltid varit nöjd förutom den resan vi bodde på Long Beach.

• Tamara

Stranden är väldigt liten, det var mycket vågor och det kändes som det blev djupt ganska fort. Som jag sagt förut så tycker vi att vägen var väldigt störande nattetid. Glass serverades vissa tider. Maten var väl ok, speciellt i villa restaurangen. Men jag rekommenderar inte detta hotellet.

Svar på tråden Någon som varit eller ska till Alanya och bo på hotell Long Beach?