• 4ever

BF februari 2013 i Göteborgsområdet

Hejsan alla,
    Hoppas det går bra om jag hoppar in här oxå :) från gbg och är i v5+3 idag BF runt 18 februari om allt går som det skall. :)
    Har blivit gravid genom ivf icsi metoden, första barnet o första graviditet någonsin.

Trevlig midsommar till alla!

• 4ever

Hej! Verkar som mång haft en bra midsommar o avslöjat sin lilla hemlighet :) inget jag, än iallafall !

Har däremot funderingar. Har haft genomskinliga flytningar, men idag var det en rosa ton i lite rosabeige. Går inte att föeklara. Har ni haft liknande!? Man blir ju orolig för minsta lilla grej :/ (lite extra eftersom mina test inte är starka utan medel bara :/ är i v5+6 idag)

• 4ever

Hej alla glada här!
    Kul att det verkar gå bra för er. Själv börjar jag bli riktigt orolig. Hade flytningar igår bruna...bara på papprwt typ. Idag är det mer men fortfarande lite o bruna ibland med röd nyans. och har fått mensvärk och ont i ländryggen nu efter lunch :(

Har ni varit med om det eller har ni fått slipa det? Har ni haft bruna flytningar?

Pratat med mvc men det är inget farligt enligt dom men jag kan inte lugna mig. Jobbar nu och rör på mig mycket i mitt jobb o lyfter mycket mm. Jobbar i hemtjänsten... Kan det va att man anstränger sig mycket, eller är det något dåligt på g?
    TACKSAM för erfarenheter!

Lycka till alla!

• 4ever
    Längtan 30 skrev 2012-06-27 20:00:05 följande:
    4ever Håller tummarna att flytningarna slutade å att du inte har ont längre!
    tack så mkt har fortfarande ont men flytningarna har lugnat sig.
Svar på tråden BF februari 2013 i Göteborgsområdet