Hjälp! Har kärleken DÖTT pga min graviditet och illamående?
Gud så skönt att jag hittade denna tråd!! Att man inte är ensam..
Till och från så funderar jag till och med på att flytta för jag är så jäkla irriterad på allt han säger och gör. Och vissa saker han säger och gör har jag ju en verklig anledning att bli arg på, men inte alla..
Blir väldigt irriterad på hur han tuggar, och hur han äter.. Bara slänger i sig maten och tuggar två slaffsiga ggr och sen trycker ner maten vilket blir ett vidrigt ljud. Blä..
Jag hade svår foglossning förra grav(inte han som är pappan nu), och har fått det nu med. Är i v 11 och sjukskriven helt och ska bara ligga och vila i princip.
Så kommer karljäkeln hem och fråga - Vad har du gjort idag egentligen?! de ser ju förjävligt ut här och du har inte gjort ett piss!
Då tror han typ att jag är sjukskriven för att vara städerska hemma och göra allting hemma. när jag bara ska ligga och vila!!
Idag var vi på KH och dom ville att vi ska på UL imorgon istället för om 2v för och inte missa chansen att göra KUBtestet. Då får jag världens utskällning efteråt
- Tror du jag bara kan springa ifrån jobbet hur som helst?! Det är ingen jävla lekstuga.. Och så är det helt plötsligt mitt fel att vi ska göra UL imorgon :S
När det är han som vill göra KUBtestet... SUCK..
Undrar om inte han fått en släng grav.hormoner han med.