• loriana

wow äntligen ett plus=)

vi har försökt att skaffa barn i snart 4 år! vi har gjort 5 inseminationer och tre ivf... första ivf et så blev jag gravid men fick ett tidigt missfall.. dom andra två lyckades inte. Vi hade en blastocyst i frysen och den fick vi tillbaka den 24/5
    Den 6/6 så fick vi ett fint plus på stickan=)=) är super glad men mycket nervös... jag är i vecka 5 eller 6 ska på vul den 26 är det någon mer som vill följas åt?? skulle vara kul..

• Svar på tråden wow äntligen ett plus=)
  • loriana

tack tjejer! Idag är jag mycket ledsen,,det har kommit blod hela dagen idag, det kom även klumpar=(
    jag ska ringa till gyn imorgon så jag kan ta ett nytt hcg prov och se om värdena har sjunkit. tror verkligen detta är ett misfalla men måste endå kolla med gyn.. usch detta är en mardröm .jag är så ledsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen =(  håll tummarna för mig imorgon!

Stort grattis mysan75000 vilken solskenshistoria
    fick du ingen plus alls på dina ivf försök??

• loriana

hej mysan! vad gullig du är som tänker på mig! stort tack! vi var hos gyn i tisdags och dom sa att det var ett tidigt missfall.. mina hormonvärden hade gått ner från 2000 till 500.. imorgon ska jag ta ett till gravtest och om det visade positiv så ska jag ringa till gyn och berätta..jag förstår inte riktigt varför dom ville att jag skulle göra detta..kanske dom misstänker att det kan sitta utanför livmodern,,jag fattade ingenting.. jag har ju fortfarande onte i magen speciellt på vänstra siden, när man har fått ett missfall så brukar gravtestet visa positivt många veckor fram så jag förstår inte vad dom är ute efter! jag har slutat böda för 2 dagar sen,, men nu på kvällen kommer det ljusrosa oranga flytningar; vet inte vad det kan vara men kroppen är väll konstig nu...

hur går det för dig?? har dina bruna flytningar upphört?? vilken vecka är du i ???

håller tummarna att allting går bra för er
    kram på dig

• loriana

jag hade bruna flytningar från den dagen jag fick plus till jag började blöda,,det var inom en vecka =((

Svar på tråden wow äntligen ett plus=)