• mysan750000

wow äntligen ett plus=)

Stort grattis Lorina. Jag förstår precis din situation. Vi har försökt bli gravida i 5 år, massor med IVF, så många så jag kan inte ens hålla räkningen (ET, FET). Överstimmulering och massor med avbrutna försök. För knappt ett år sedan "gav vi upp", jag orkade inte längre hålla på med alla behandlingar. Någon gång måste man ju inse att kroppen säger nej. Jag har varit såå ledsen, men kommit över det och nu satsat på adoption. MEN, så plötsligt för en vecka sedan mådde jag så dåligt och mensen kom aldrig...JAG ÄR GRAVID!!!

• mysan750000

Hej Lorina, det får inte var sant, jag lider så med dig. Har du ont också? kan du vara hemma och ta det lugnt eller stressar något jobb dig? Ursäkta att jag frågar, men jag har spottings (brunaktiga) men är skitnervös för att det är början till ett MF, hur har ditt förlopp sett ut? Tur att du får träffa BM i morgon, håller tummarna stenhårt för att det bara är en blödning och att pyret där inne klamrar sig fast med näbbar och klor!

Nä, vi plussade aldrig på våra tusen ivf- försökt.... Rynkar på näsan

Stärkande kramar till dig!

• mysan750000

Hej loriana, jag är verkligen ledsen för din skull. Det är så tragiskt med MF, först är man så glad för att man äntligen, mot alla odds plussat, sedan kommer det liksom som en kalldusch. Jag förstår att det är svårt att se någon ljusning just nu.. Vi får hålla alla tummar vi har för att ert frysta embryo är guldägget som väntar.

Nä, jag vet inte heller varför de vill att du ska ta ett gravtest. Kan du inte fråga dem, alltid skönt med en förklaring.

Mina bruna flytningar fortgår...dock börjar de avta lite. I morgon går jag inte i ve 9 (8+0), jag är skitnervös varje dag...

Sköt om dig, jag tänker på dig och håller tummarna! 

Svar på tråden wow äntligen ett plus=)