Inlägg från: Buscemi |Visa alla inlägg
  • Buscemi

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Buscemi skrev 2012-06-04 20:04:09 följande:
    Pervers med tanke på ditt nick.
    Hemligt kär i Börje Ahlstedt och har en massa porrfilmer i skåpet. 
  • Buscemi
    Lavish skrev 2012-06-04 20:41:10 följande:
    Du är filmfantast i 40årsåldern.
    Nja, nästan.
  • Buscemi
    fucktard skrev 2012-06-04 22:23:29 följande:
    Kan du inte låtsas att du inte vet alls vem jag är då? Jag har en känsla av att dina funderingar skulle vara hela fantastiska!
  • Buscemi
    SweeneyTodd skrev 2012-06-04 23:05:53 följande:

Nu anser jag att du är orättvis, jag förstår hur du tänker, och det är rätt att jag flippade ur i invandrar-tråden, men jag har inte flippat ur i andra trådar.
    Hur vet du min ålder? Jag har inte skrivit den i min presentation.

Its been nice talking with you, J a d e d.

Hallå, du flippar ut i alla trådar.  Utom kändistrådarna där du får gulla över Johnny.  
  • Buscemi
    Insatt skrev 2012-06-04 23:24:14 följande:
    Do me too
    Svettig brud 20+ med flottigt hår. Lever ut dina lustar på FL med ett och annat sexbrev. 

• Buscemi
    SweeneyTodd skrev 2012-06-04 23:32:09 följande:
    Bara jag som misstolkar när alla säger do me? När en amerikanare brukar säga så är det sex som menas.
    Eller är det du som önskar det. 
  • Buscemi
    SweeneyTodd skrev 2012-06-05 00:14:43 följande:
    Nu hittar du bara på.
    1. Jag flippar inte hur i alla trådar.
    2. Jag brukar inte ens vara inne på kändistrådarna. Visst, det kanske har hänt en eller två gånger där jag har varit inne på kändistrådarna, men jag brukar inte vara inne där.
    Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva, 

Puss.  
  • Buscemi
    Anton Chigurh skrev 2012-06-08 22:59:50 följande:
    Du är 97 år, du har inga barn, du är en bitter gammal kärring som ser som största nöje att anmäla folk till diverse omröstningar mot deras uttryckliga vilja. Du har aldrig haft sex med någon man (eller kvinna för den delen) vilket vi nog skall tacka gudarna för att så är fallet. Angående sex med kreatur av vad slag det månde vara låter jag i anständighetens namn bli att kommentera detta. Fast jag har mina misstankar !!!

Du bor i södra Norrlands inland, och för 2 år sen var det en norsk familj som mot hutlös hög ersättning fick ställa upp sin husbil och övernatta på din tomt. Vid 23-tiden när familjen slagit sig till ro pumpade du in gas av okänd härkomst i husbilen varvid samtliga 5 familjemedlemmar föll i djup dvala ( tog 4 dygn innan dom vaknade till sans igen ). Därefter länsade du husbilen på allehanda värdesaker, bla en cd-spelare av märke Sony, ett kap du är synnerligen nöjd med då du kan lyssna på din favorit grupp
    ">Bolt Thrower
    , och göra det 14,5 timme per dygn. Fast inte året om, Julafton hoppar du, som god kristen, över.

Du gillar mellanmjölk blandat med förträfflig Rysk Vodka, helst fifty-fifty, och aldrig mer än 2 liter per dag. Utom fredagar, då blir det alltid en liter eller två extra. Är det fredag. Så är det. Liksom !!!

Ja du, Busse, jag tror inte, jag vet, att jag har lyckats med en hundraprocentig  kartläggning av ditt liv å leverne här, nu kommer du troligen förneka vissa detaljer i min beskrivning, men det vet både du och jag och alla andra här på FL att det är dåliga undanflykter av en gammal bitterfitta som är tjurig för att hon inte fått den kuk hon egt suktat efter hela sitt vuxna liv.....
    Omg, du älskar verkligen mig. KyssHjärtaSkål
  • Buscemi
    Anton Chigurh skrev 2012-06-08 23:04:21 följande:
    Varför får jag för mig att du är ute efter min kropp, och framför allt mitt organ ???
    Tja, inte vet jag. Skrattande
  • Buscemi
    Anton Chigurh skrev 2012-06-08 23:26:11 följande:
    Ha en bra kväll, Busse................Hjärta
    Tack hjärtat.  Kyss
  • Buscemi
    Ernst Hugo skrev 2012-06-09 00:16:10 följande:
    Anton C

(lite fusk men ändå..)

Du är en 35-årig cineast med danska rötter vars vapenintresse inte är av det milda slaget. Dina föräldrar var lugna akademiker men din fars jaktintresse fick dig att tycka om bössor.  

Du läser mer än du ger sken av och ditt intresse för andra människor är djupare än de flesta kan se igenom med anledning av din pang-på-rödbetan-stil. 

Du gillar flanellskjortor och dina kvinnor skall vara rundstjärtade och bredhöftade utan påtaglig fetma. Gällande skor blir det självklara valet kängor modell M90. 
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?