-
Tycker tyvärr det ser negativt ut. Teststrecket ska vara lika tjockt som det andra strecket. Jag hade testat med ett annat test eftersom cb som nämnt är ökänt för defekta streck.Nlina skrev 2021-10-25 21:22:01 följande:Gjorde ett tidigt test, vad tror ni?
-
Tyvärr är det definitivt negativt om strecket dyker upp efter testtiden. Med det sagt så kanske du får ett plus om du väntar nån dag eller två till. Skulle testa med ett annat märke än cb så länge det inte är deras digitala.Sosy skrev 2021-10-25 23:10:50 följande:
Min mens är 3 dagar sen och jag kollade på testet i några minuter efter men såg inget och kollade sen efter en timma, vet att man inte ska kolla på sent efter men ändå. Hur mycket kan man lita på detta? Jag har inte haft några gravsymptom förutom lite halsbränna. Hade mensvärk för några dagar sen men nu är det borta. När ska man testa igen?
-
Sara8812 skrev 2021-10-25 22:13:52 följande:
Har också samma problem. Tycker jag ser ett svagt streck men undrar om det är ett spökstreck?? Tog ett test först och sen ett annat en timme efter. Men den visar inget. Är det bara jag som ser strecket på den ena testet?
Om det är relativt tidigt rekommenderas att man håller sig i MINST 4 h innan man tar ett test. Är det innan bim bör det dessutom vara med morgonurin. Det kan vara därför du inte fick något utslag på testet du tog efter bara en timme.
Vet inte hur tidigt det är i cykeln? Men vänta till imorgon bitti med att ta nytt. hCG dubbleras ungefär varannan dag men med det sagt så borde strecket ändå va liiite starkare imorgon om det är positivt.
-
Du får sluta ta test från cb :) De är så himla svåra att läsa av för de ger ofta streck även när det är negativt :(Madelen21 skrev 2021-10-26 09:13:13 följande:Nytt test på morgonen. Va ska man tro? Ingen mens mår smått illa.
-
Är detta vanliga eller testa tidigt? Skulle det vara en stegring mellan de två testen på bilden? Hur många dagar efter äl är du?Erinyh123 skrev 2021-10-31 14:50:42 följande:
Svag stegring?
-
Isåfall borde strecken vara mycket starkare om du va gravid. Speciellt som du fick ett starkare streck än så på testet du gjorde för flera dagar sen. hCG fördubblas varannan dag så varannan dag borde streckets styrka fördubblas ungefär (beroende på hur koncentrerat urinen är när testet tas).Erinyh123 skrev 2021-10-31 18:44:49 följande:
Testa tidigt. 14 dagar tror jag