• Eber

Håravfall

Det är vanligt, ibland kan man få kala fläckar vid tinningen... Det slutar nån månad efter att man slutat amma

• Eber

När det var som värst klippte jag lugg, då döljer man tinningarna lite ;)

• Eber

Jag har 3 barn med 2 års mellanrum, det växte ut innan nästa bar sas men har inte tänkt på om det tog 6mån eller 1,5 år...

• Eber

Japp, efter alla 3, lillan än snart 3 mån så jag märker att jag tappar hår nu igen:(

• Eber

Ja, det är ju bara hår och det växer ut igen, bara man stylar det så syns det inte... Det funkar dock inte med tofs och ha luggen bakåt, då ser man ut som flintskallig gubbe ;))

• Eber

Det vore bättre om kroppen valde annat hår att göra sig av med tex benen haha!

• Eber

Stora tjejen är fyra, lilltjejen är 3 mån lilla pojken skulle ha varit 2, han gick tyvärr bort för ca ett år sedan...

• Eber

Han fick blodförgiftning / hjärnhinneinflammation nån aggressiv bakterie... Han blev 10 månader

• Eber

Tack! Vi vet inte varför, läkaren sa att det är ren otur bara, det drabbar några barn varje år...

• Eber

Ja, absolut... Men det är ändå inte kul att vara halvt flintis...

• Eber

Pratade bara med BVC sköterskan hon sa att det var normalt:) men som sagt var det växer ut igen :)))

Svar på tråden Håravfall