• Vissla

När blev ditt barn blöjfri?

Ni som har flera barn kan rösta när äldsta barnet blev blöjfri

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När blev ditt barn blöjfri?
  • Sannizen

Min dotter blev blöjfri när hon var runt två år. Ställde precis en "blöjfri-fråga" i min blogg, och innan den är besvarad kan jag inte säga när min son blev det.. ;) Kika gärna förbi. ninna.blogg.se

• CeeJay

Äldsta tjejen blev blöjfri HELT när hon var 4 år (3 år var hon blöjfri på dagen). Lillasyster var mycket tidigare.

• Åskan

Sonen: 4 år dag och natt. 3 år dag. (röstade 4 år)

Dottern: 2,5 år dag. Har fortfarande blöja natt. Hon är 3,5 år nu.

• Rockenrola
    Vissla skrev 2012-05-30 10:47:28 följande:
    Hur gammalt är ditt barn?

Håller också på och pottränar nu, dotter blir två i juli. Jag tycker att hon är jätte duktig för sin ålder 
    min dotter är 3 född mars o de funkar riktigt bra. men inte tränat nätter än utan bara dagtid
  • MammaTillFelicia

kring tre, men då har de haft nattblöja ett tag till, yngsta fyller tre imorgon och vi börjar nog med blöjfritt på natten om kanske ett halvår, han är inte HELT torr än på dagen, på förskolan glömmer han bort att gå på toa ibland =)

• Skabetti

Pojke, 3år, både dag och natt. Hade tomma blöjor på natten innan han blev blöjfri!

• ELLEoClara

Strax efter 2 år på dag tid. Har fortfarande nattblöja och har nyss fyllt 3 år

• fågelungarna

Ettan hade första heltorra dagen på sitt ettårskalas. Var utan blöja dagtid därefter och blev pålitligt dag- och nattorr vid 18 resp 19 mån.

Tvåan hade sin första heltorra dag nu när han var 10 mån och en dag. Han är sedan några mån blöjfri hemma och i varierande grad även borta, fast jag kompletterar även med blöja då, samt på natten. Hoppas han också blir pålitligt torr vid ca 18 mån...

• Woodgrove

Använt oss av ec. När hon var 11 månader slutade vi med tygblöja även vid utflykter, bil etc.

Svar på tråden När blev ditt barn blöjfri?