Inlägg från: Anonym (hela spektrat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hela spektrat)

Hur var du som barn och hur är din sexuella läggning idag?

Jag var en blandning av pojkflicka och prinsesstjej. Precis som jag är idag. Jag gillar både att ha klänning och figurnära kläder/klackar och sen till vardags ha jeans och sneakers. Jag klättrade i träd och lekte med killar som liten, höll även på med drag (som king) utan att jag visste vad det var. Bara älskade att leka med könsroller och klä ut mig till kille. Men jag lekte även prinsessa och hade på mig jättefina klänningar och prinsesskrona ;)
    Ungefär som idag med andra ord ;)

• Anonym (hela spektrat)
    Anonym (Lebb!) skrev 2012-06-01 20:14:53 följande:
    Din terapeut är ett jävla pucko.

1. Man kan se ut precis hur som helst. Det är det som är det fina, man ser (oftast) inte om en person är straight eller gay. Jag har långt hår, använder smink, klär mig kvinnligt, har fått höra att jag "ser straight ut" (Eeeh, jaha?!).

2. Finns både kvinnor och män som levt i ett heteroförhållande i 20+ år som plötsligt blir förälskade i en av samma kön och helt byter liv.

3. Om man verkligen tänker efter så är det ganska enkelt att skilja på vänskaps- och kärlekskänslor. Man brukar ju inte vilja ha sex med sin vän bara så där, till exempel.
    Verkligen. Sluta gå till terapeuten omedelbart! Hen ska inte använda sin makt till att sitta och låtsas förmedla "sanningar" som inte stämmer. Är bi men helt inställd på tjejer och jag är väldigt kvinnlig.
Svar på tråden Hur var du som barn och hur är din sexuella läggning idag?