Hur var du som barn och hur är din sexuella läggning idag?
Jag var väldigt självständig, inte direkt en pojk-flicka men ifrågasatte allt som hade med könsnormer att göra. Jag gjorde det jag ville, lekte med det jag ville och sa det jag ville. Gick runt med strumpbyxor på huvudet och fotbollsskor till vardags. Läste mycket, var tack vare det tvåspråkig redan när jag var 6 trots att min familj är "helsvensk". Var rätt dominant, tyckte om att bestämma när jag lekte med jämnåriga. Förstod inte alls fantasilekar. Var vän med både pojkar och flickor. Har alltid varit väldigt sportig och duktig på allt fysiskt, har hållit på med balett, hockey, fotboll, friidrott, gymnastik osv. You name it!
Blev kär i min dagisfröken när jag var 4-5, dagiskompisen Maria när jag var 5 och på den vägen har det gått Har alltid vetat att jag är lesbisk, fick ett namn för det först när jag var runt 10.
Jag kan förstås se om en man är snygg och jag har inga problem med att erkänna det/berätta det för mannen i fråga, men jag är aldrig attraherad av män och jag blir inte kär i män. Skulle kunna ligga med en man om det var någon jag kände väl och tyckte om som vän, bara för att testa! Men det skulle bara vara "för skojs skull" (och det skulle förstås mannen i fråga behöva vara medveten om också).