• Litet My

Vill bli ung mamma är 17 år.

Tycker du skall ta tag i dina egna problem med relationer osv innan du skaffar barn, barn är inget subistitut för att att man har svårt med vänner och med familj.

Sedan är du bara 17 år, du har hur många år till på dig att skaffa barn och ganska många år på dig där du fortfarande kan bli en "ung mamma"  

• Litet My
    Blixxten skrev 2012-05-25 13:36:31 följande:
    Jag kände såhär när ni komentera att det fick mig att tänka till lite. Det var ganska bra att skriva av sig eftersom man tänker efteråt "ehm, vad tänker jag med egentligen" 
    Men jag tänker inte vara 30 i alla fall eftersom jag inte kommer plugga på universitet klarar inte av stressen och för mkt folk på ett ställe.
    Jag tror nog att 23-25 år är en lite bättre ålder men inte för sent ändå, man vill ju vara pigg och frisk. :)
    Då har jag nog jobbat som målare några år och visat vem jag är på marknaden och nog mår lite bättre. :)
    Jag hoppas i alla fall på lägenhet snart, om nu soc kan hjälpa mig.. det skulle göra en stor skillnad i mitt liv, slippa tänka att jag tar nån annans mat att jag tar hand om mig själv. Kan bjuda hem vänner till mitt egna hem. Slippa min hemstad som mitt liv aldrig fick en början på.

tack för ni fick mig på andra tankar. :) 

Klokt TS...och lycka till
Svar på tråden Vill bli ung mamma är 17 år.