Han blir galen för att jag får barnbidraget. Psykopat?
Jag tror inte det är pengarna det gäller för honom. Detta verkar bara vara en orsak till att bråka. Bråka INTE tillbaka om möjligt. Ignorera honom helt i denna fråga och ge honom INTE barnbidraget innan han själv bidrar ekonomiskt till sina barn. Jag tror inte han vill lösa denna fråga och om den skulle (mot förmodan) bli löst kommer han hitta på något annat att bråka om.VIssa människor känner sig alltid orättvist behandlade genom hela livet och tänker först och främst på sig själva. Det är en brist hos dem som du inte kan göra något åt!
Sluta bidra med näring till hans fåniga bråk och hoppas på att du på så sätt får slut på bråket. Be sedan sinnesrobönen varje gång han försöker tömma dig på energi. Tänk på positiva saker istället för på detta som han han vill få dig att tänka på.
När han agerar på detta sätt är han en energitjuv. Du kan själv bestämma hur mycket energi han får suga ur dig.
Var inte lika barnslig som han. Du verkar vara mycket mognare. Ha överseende med hans dumma beteende och tänk att han inte kan bättre!