Inlägg från: villsågärna38 |Visa alla inlägg
  • villsågärna38

Dåligt bemötande på fretilitetsenheten huddinge

Nej men va trist! Då förstår jag om du är besviken. Vi har gått där i flera år och gjort äggdonationsbehandlingar. Har fått jättebra stöd och bra bemötande av framförallt Kristina som är koordinator och sjuksköterska. Har väl träffat nån läkare som inte var på topp men överlag har de också varit bra och trevliga. Har nog haft tur som inte träffat så många olika läkare heller. Om du gör äggdonation, be att få tid till Margareta Fridström, hon är jättebra. Kram

• villsågärna38
    Cillat skrev 2012-05-22 17:43:04 följande:
    Ja visst är de trevliga men det verkar inte ha någon koll. Min sambo har har testikelcancer och har därför nedfrysta spermier men varje gång säger de och skriver i brev att när det är dags ska ha lämna spermier. Ganska förnedrande för honom att gång efter gång säga att han bara har frysta. Man indrar ju hur det blir när det är dags, om de tinat hans spermier eller tror att han ska lämna färska ?!?!

Då förstår jag, trist att de inte kan ha koll på en så viktig sak. Det måste väl stå i er journal så det kan ju inte vara så svårt.
Svar på tråden Dåligt bemötande på fretilitetsenheten huddinge