• Jessica587

Disney låtar och repliker

Hoppas ni tycker disney quizet är roligt. som ni märker är sista frågan en turfråga

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Disney låtar och repliker
  • KimPossible

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 62 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 9 rätt.

Med lite logisk slutledningsförmåga gick det ju enkelt att gissa rätt på sista frågan. Är du Disneyfantast, borde du rimligtvis redan ha de två andra filmerna. 
    Glad 
  • mrsStatham
    Tealhawk skrev 2012-05-21 13:12:00 följande:
    yay 10 rätt!

Palla klaga på stavning m.m. Är man Disney-fan fattar man ändå  ;D 
    Är man ett disney-fan borde man sätta citaten.

Precis som att jag skulle kalla mig Dirty Dancing fan och påstå att de säger "no one are putting babe in a corner!"
    Eller varför inte "Mama Fia, here we go again, Mama, how can we advice you".
    Visst fasen fattar man, men det är inte rätt någonstans.. 
    Bara två saker är oändliga
  • Ebba Caroline

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 2 gånger.

Quizet har tagits av 69 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 9 rätt.

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Rosie Jay
    mrsStatham skrev 2012-05-15 00:33:05 följande:
    Fråga 1. Inget alternativ. repliken är "Hej hå, hej hå, vi från vår gruva gå."
    Fråga 2. Inget alternativ. Filmen heter Aladdin.
    Fråga 4. Alla medlemmar i den internationella räddningskåren
    Fråga 6. Inget alternativ. repliken är "alla snubbar vill ju vara katt"
    Fråga 8: Inget alternativ. repliken är antingen "När man är bästisar har man jämt så kul tillsammans" eller "När man är bästisar delar man på allt tillsammans"
    Fråga 9: Inget igen, repliken är antingen "Superhärligfragelistighäxlikhalledosen" eller "superoptimistiskttoppipangfenomenaliskt" beroende på när filmen är översatt.

Varning för missförstånd! Jag är en sån där från Amerika =)
  • LillaEmlaan
    Ditt resultat: 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 91 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 9 rätt.

Yaay !  Fick gissa på dom 2 sista ^^

• EnAnonumius

Quizet har tagits av 97 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 9 rätt.

Tja den sista var bara en ren tur att man gissade rätt på.

Jag är kvinna som är så oförskämd att jag tänker logiskt och rationellt.
  • Miew

Ditt resultat: 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 106 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 9 rätt.

• IsDimma

9 av 10. Hade fel på sagan ger oss svar...

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • IsDimma
    mrsStatham skrev 2012-05-15 00:33:05 följande:
    Fråga 1. Inget alternativ. repliken är "Hej hå, hej hå, vi från vår gruva gå." Fråga 2. Inget alternativ. Filmen heter Aladdin. Fråga 4. Alla medlemmar i den internationella räddningskåren Fråga 6. Inget alternativ. repliken är "alla snubbar vill ju vara katt" Fråga 8: Inget alternativ. repliken är antingen "När man är bästisar har man jämt så kul tillsammans" eller "När man är bästisar delar man på allt tillsammans" Fråga 9: Inget igen, repliken är antingen "Superhärligfragelistighäxlikhalledosen" eller "superoptimistiskttoppipangfenomenaliskt" beroende på när filmen är översatt.  
    Bara två saker är oändliga

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anchorage

4 rätt, gissade på alla 

• bonsai

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger. Quizet har tagits av 131 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 9 rätt. Rätta svar hejhå hejhå vi ska till gruvan gå Törnrosa Snövit och de sju dvärgarna Bambi     Vem har en flygande matta? Alladin Herkules Tarzan     Vem klär ut sig till man och går ut ii kriget Ariel Belle Mulan     vilka jobbar för att hjälpa barn i nöd Lady och luffsen Bernad och Bianca Lejonkungen     Vem kan flyga med hjälp av sina öron Musse pigg Monsters inc Dumbo     alla snubbar katt vill ju vara katt Aristocats Oliver och gänget Djungelboken     sagan ger oss svar varje väsen har.... Svärdet i stenen Skönheten och odjuret Ringaren i nortre dame     När man är bästisar då gör man alltng tillsammans Atlantis Björnbröder Micke och molle     superherligfragilistihäxlikaledosen Peter och draken Mary poppins Kogänget     Vilken film köpte jag sist Herkules Ringaren i nortre dame Snow buddies   Jag är helt enkelt ett Disney fan:)

• Leilon

Quizet har tagits av 150 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 9 rätt.

• MissTurnip

Oh-ho-ho yeah! När jag var ett vårtsvinsbarn...
  • Litet My
    Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger
  • Jellybeanbaby

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 169 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 9 rätt.

Rätt på alla utom sista!

Svar på tråden Disney låtar och repliker