Juni-barnen
Ida,,,, Jätte fin verkligen.
Ang eftervärkar så har snittet ingen betydelse. Jag är ju snittad 3 gånger å efter sista hade jag vidriga eftervärkar. Jag hoppas dom är lindrigare denna gång.
Ida,,,, Jätte fin verkligen.
Ang eftervärkar så har snittet ingen betydelse. Jag är ju snittad 3 gånger å efter sista hade jag vidriga eftervärkar. Jag hoppas dom är lindrigare denna gång.
tycker att ni som fått akuta snitt ska be om journal kopiorna !!
Har kört libro m alla barnen, mina har fått utslag av pampers
Nä förhuden behöver du inte tänka på nu
Lilla Lee föddes 13:02 3100kg å 48 cm lång. Va på avdelning 16 och har varit uppe flera gånger. Mår oförskämt bra , amning funkar men hon bara sover å sover å jag är så hög av lycka.
Fy satan va ont mina efter värkar gör!! Aj aj aj
Idag tar vi våran sessa å far hem :) . Har rätt så ont då jag har buken full m gaser men det ska bli skönt att komma hem till sängen. måste säga att jag har en man som är helt fantastig
Helt normalt med klumpar har haft det vid alla mina
Läkaren som gjorde mitt snitt förklarade op journalen för mig idag innan jag åkte hem . När hon skulle flytta ner urinblåsan upptäckte hon att min livmoder hade brustit. Det va en glipa på en cm, som turva så hade urinblåsan skyddat. Min livmoder var så tunn att hon funderade på att ta biet den för att det knappt gick å sy i den. Känns skönt att vu redan bestämt oss för att detta va sista barnet eftersom läkaren sa att min livmoder inte klarar av en till grav.
Stackare :( ja jag har ju fyra å är klar så för mig va det inte lika hårt , det känns alltid hårt dock när nån talar om för en att man inte får