Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barnen

Zenoble jag hade hemska eftervärkar m trean å som du säger värst vid amning

• lycka 4

Åhh gammelmamman !! Vet precis hur du måste ha kännt det med alla människor å kaoset. Har ju själv gjort ett katastrof snitt. Skönt att allt iallafall gick bra . Kram på er p

• lycka 4

Fia lider med dig ang krystvörkarna, med ettan hade jag kryst värkar i 5 timmar å fick inte krysta fy fan va jobbigt det va

• lycka 4

Nä fast numer blir det inga kryst värkar , ettan slutade i katastrof snitt så det blir snitt nu ( 4 e)

• lycka 4

Stämmer urakut är ett annat ord förkatastrof snitt

• lycka 4

Åh cataleya!! Nu fick jag gråta en skvätt på morgon kvisten ;), skönt att allt ändå gick bra. Åhh hon är verkligen fin eran skatt

• lycka 4
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-06-15 08:02:50 följande:
    Det var en stor kille, undrar hur stor min är??? Min första dotter vägde 4200, men nu e det ju ny pappa som själv var liten vid födseln + at mitt magmått vid 40 veckor endast är 34,5 så jag hoppas på en lagom 3500 gram.
    Skönt i alla fall att allt gick bra trots att jag ser framför mig hur jäkla ont av värkarna du hade. Starkt jobbat!!!!! 
    Här är det ju också ny pappa , som dessutom föddes som en 5 kilos med 1 tand :/ Jag hoppas att tul stämmer å att det blir en bebbe på ca 3 ;)
  • lycka 4

Håller helt med Uddabus, jag hade inte heller väckt .

Svar på tråden Juni-barnen