Låt inte era barn vara nakna i sommar!
Tack
Ok, så här känner jag:
Pedofiler är äckliga och vidriga. Vissa av dem skäms som fan för deras sexuella läggning och skulle aldrig göra något med ett barn, eftersom de själva vet att det är fel.
Andra lever ut sin lust och förgriper sig på barn.
Om en kille skulle berätta för mig att han brukar runka och fantisera om att han torterar mig skulle jag äcklas och må skit, jag skulle inte klara av att se killen i ögonen igen. Jag skulle må dåligt pga detta under lång tid fram över - alltså bli skadad mentalt.
Om en man skulle berätta för mig att han brukar runka och fantisera om att han har sex med en liten pojke skulle jag äcklas och må skit. Jag skulle må dåligt pga detta under lång tid fram över - alltså bli mentalt skadad.
Alltså, jag äcklas av människor som vill göra oskyldiga illa på det mest vidriga sätt - sexuellt. Jag äcklas av människor som fantiserar om att göra oskyldiga illa på detta sätt.
Jag vet att ingen blir skadad av att någon fantiserar om denne. Men jag kan för mitt liv inte förstå hur ni kan tycka att det är ok att någon fantiserar om och onanerar till era?
Jag vill bara tacka för en intressant diskussion! Ni har gett mig lite ny syn på det hela och det är bra, för det behöver jag. Så tack för det oxå
Min son kommer få bada naken i sommar, absolut, och jag ska sluta oroa mig för pedofiler och försöka njuta av livet istället. Men ett är säkert: Kommer en pedofil fram till mig och säger att han tänder på min son så är det inte ok för mig.