• Border

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

La Lola skrev 2012-05-15 08:42:01 följande:
    Menar du allvar?
    Ja, jag tycker det är helt ok att känna ett starkt hat gentemot pedofiler. Jag anser inte att pedofiler har rätt att vara fria, som vi andra är, de borde låsas in eller nåt, så att de inte kan göra illa våra barn. Om en pedofil skulle ge sig på min son kan jag inte ansvara för mina handlingar
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 08:48:50 följande:
    Du skulle göra så att ditt barn mister sin mamma (du hamnar i fängelse)? Och det känns vettigt?

Jag säger bara att jag inte kan ansvara för mina handlingar. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till. Förhoppningsvis gör jag inget drastiskt. Men jag VET inte. Bara jag tänker tanken svartnar det för ögonen på mig. Jag kanske kan skära snoppen av honom iaf
    Nej, men jag avskyr verkligen pedofiler över allt annat på denna jord, och jag försöker skydda min son så gott det går 
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 09:37:03 följande:
    Du saknar alltså den spärren som gör att vi inte går runt o dödar varann kors o tvärs?
    O då är du bättre än den potentiella pedofilen som bara tänker tankar men aldrig begår något övergrepp?

Jo, jag saknar denna spärr absolut! Hur skulle du reagera om någon utsatte ditt barn för något så gräsligt som en systematisk våldtäkt där barnet blir skadat både fysiskt och psykiskt. Där barnet känner skräck, rädsla, förnedring samtidigt som en äcklig flåsande gubbe njuter av detta och ligger där och stönar och har sig. Hur skulle du reagera? Vet du EXAKT hur du skulle reagera och/eller agera om du tog denna man på bar gärning när han våldtar ditt älskade vettskrämda barn? Jag bara säger att jag inte VET hur jag skulle agera eller reagera. Och det kan jag inte veta eftersom jag, tack och lov, aldrig befunnit mig i den situationen. Precis lika lite som jag VET hur det är att jobba som barnmorska.
    Pedofiler är världens avskum. Jag tycker att Berivik är bättre än en pedofil som "bara" tänker tankar 
  • Border
    La Lola skrev 2012-05-15 09:58:15 följande:
    Jag vet precis hur jag reagerar o det är allt jag kommer att berätta om detta öppet.
    Det är en upplevelse jag hade kunnat klara mig utan.
    Så ja, jag vet EXAKT hur min reaktion skulle bli.
    Då vill jag verkligen beklaga! Fy, så hemskt. Och jag tror att de agerade vettigt. Egentligen är inte en pedofil värd all smärta, att man hamnar i fängelse. Jag vet det. Men när jag tänker på pedofiler svartnar det för ögonen på mig. Jag blir så arg och äcklad och då kan jag skriva lite dumma saker som jag egentligen inte menar.
    Givetvis är inte Breivik inte bättre än en pedofil. Jag blir bara så arg 
  • Border
    Khaleesi skrev 2012-05-15 09:59:18 följande:
    Så du föredrar alltså att ditt barn blir mördat än att det blir utsatt för ett sexuellt övergrepp men överlever?

Det är fortfarande en jäkla skillnad på att fantisera om barn och att ge sig på dem fysiskt.
    Läs mitt inlägg nr 335
  • Border
    Ellaria skrev 2012-05-15 16:32:15 följande:
    Ptja, jag skulle sparka bort mannen, ta mitt barn och springa därifrån. Sen skulle jag ringa till polisen. Du kanske är mer inne på att skada ditt barn ÄNNU mer genom att begå mord framför hen. Vettigt :)

Jag skriver det jag menar: Jag VET inte vad jag skulle göra eftersom jag inte varit i situationen. VET du till 100% att du skulle gera som du beskrev ovan?
  • Border
    Insatt skrev 2012-05-15 16:48:09 följande:
    Förra veckan träffade jag på ett gråtande barn i affären, hon hade tappat bort sin mamma. Jag borde ha tittat bort den där minuten innan mamman hittade henne.
    Ja, det borde du har gjortTungan ute
  • Border
    Ellaria skrev 2012-05-15 17:48:35 följande:
    Ja. Jag är inte jättepigg på att mörda folk, även om de gjort någon jag älskar illa. Du kommer ju bara skada ditt barn ännu mer om du 1) begår mord framför hen och 2) hamnar i fängelse.
    Absolut! Så jag hoppas innerligt att jag INTE mördar om jag, Gud förbjude, hamnar i den situationen
  • Border
    raider skrev 2012-05-15 17:58:38 följande:
    Du hallon, är det inte dags att du bokar extra möte med din psykolog och slutar sprida dina problem på nätet?

Nej, det är det inte. Jag går redan varannan vecka hos psykologen och hon vet om mina problem. Men vad är det jag inte ska sprida här på nätet? Att jag avskyr pedofiler och skulle känna mig bra mycket tryggare om dessa hölls inlåsta? Eller att jag inte VET hur jag skulle reagera om någon gav sig på min son?
  • Border
    raider skrev 2012-05-15 18:04:38 följande:
    Ogrundad hat och spä på hysterin som redan nu har gått ljusår för långt, läs min länk och boka extra möte, du behöver det.

Det handlar inte om utagerande pedofiler utan om hysteriska kärringar som SER pedofiler överallt.

Fast jag ser inte pedofiler överallt, och jag behöver INTE extra möten med min psykolog - den bedömningen har hon gjort och jag håller med. Man kan väl få spy ur sig ibland? Eller? Jag tror inte att alla är pedofiler, men jag har ett kontrollbehov som är stort och att någon kanske sitter och tittar på min son på fel sätt är något som är bortom min kontroll, och det är detta kontrollbehov jag jobbar med
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!