• La Lola

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-15 06:49:45 följande:
    Som sagt, när någon ser en kille eller tjej stå och kolla på barn så borde man som människa agera och göra något radikalt åt problemet.
    Vilket problem o vad ska man göra menar du?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-15 07:50:20 följande:
    Personen är problemet.
    Som står o tittar?
    Vad ska man göra åt detta då tycker du?
    Sätta nån i fängelse för deras tankar?
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:13:15 följande:
    Ja, det vore ju skönt om man kunde få göra så. Men så fungerar det ju inte i en demokrati. Jag önskar att man kunde skydda sina barn mot vidriga jävla pedofiläckel som tittar på dem på fel sätt. Men man kan inte det, tyvärr
    Nä, skulle man fängslas enbart för sina tankar så skulle nog de flesta av oss sitta inspärrade. Tex för våra tankar vi har mot de "vidriga jävla pedofiläcklen".....Jag skulle iaf sitta inspärrad.
  • La Lola
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-15 08:22:43 följande:
    Hade jag sett en person återkomma i närheten av mina barns skola eller förskola så hade jag kartlagt personen in i minsta detalj och därefter när det inte finns några tveksamheter i vad han/hon står och väntar på, agerat. På vilket sätt jag agerat bör vi inte gå in på.
    Du borde alltså tillhöra de som hamnar i fängelse du också? Eftersom du alltså tänkt på vad du skulle göra med denna person som står o tittar menar jag.
  • La Lola
    Ididudum spriliares klarauis skrev 2012-05-15 08:26:03 följande:
    En pedofil som inte rört ett barn är en pedofil som ännu inte fått chansen.
    Då är vi mördare de flesta av oss eftersom vi tänkt tanken nån gång att vi vill döda nån? Och vi kan ju få chansen att göra det.....
  • La Lola
    Khaleesi skrev 2012-05-15 08:30:23 följande:
    Vissa här verkar vara psykopatiska massmördare som ännu inte fått chansen.
    Jepp.
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:35:20 följande:
    Pedofili är en sexuell läggning - att mörda är ingen läggning
    Nu var det tankarna det gällde o inget annat.
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:36:07 följande:
    Kanske, fast jag tycker inte att det är fel att avsky och hata alla äckliga pedofiler. Däremot är det fel att tänka sexuella tankar om barn
    Men det är rätt att tänka att man vill mörda nån, tex en pedofil, o kunna beskriva hur man skulle vilja göra?
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:40:12 följande:
    Ja.
    Menar du allvar?
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:46:30 följande:
    Ja, jag tycker det är helt ok att känna ett starkt hat gentemot pedofiler. Jag anser inte att pedofiler har rätt att vara fria, som vi andra är, de borde låsas in eller nåt, så att de inte kan göra illa våra barn. Om en pedofil skulle ge sig på min son kan jag inte ansvara för mina handlingar
    Du skulle göra så att ditt barn mister sin mamma (du hamnar i fängelse)? Och det känns vettigt?
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:51:00 följande:
    Jag säger bara att jag inte kan ansvara för mina handlingar. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till. Förhoppningsvis gör jag inget drastiskt. Men jag VET inte. Bara jag tänker tanken svartnar det för ögonen på mig. Jag kanske kan skära snoppen av honom iaf
    Nej, men jag avskyr verkligen pedofiler över allt annat på denna jord, och jag försöker skydda min son så gott det går 
    Du saknar alltså den spärren som gör att vi inte går runt o dödar varann kors o tvärs?
    O då är du bättre än den potentiella pedofilen som bara tänker tankar men aldrig begår något övergrepp?
  • La Lola
    hallonfot skrev 2012-05-15 09:56:19 följande:
    Jo, jag saknar denna spärr absolut! Hur skulle du reagera om någon utsatte ditt barn för något så gräsligt som en systematisk våldtäkt där barnet blir skadat både fysiskt och psykiskt. Där barnet känner skräck, rädsla, förnedring samtidigt som en äcklig flåsande gubbe njuter av detta och ligger där och stönar och har sig. Hur skulle du reagera? Vet du EXAKT hur du skulle reagera och/eller agera om du tog denna man på bar gärning när han våldtar ditt älskade vettskrämda barn? Jag bara säger att jag inte VET hur jag skulle agera eller reagera. Och det kan jag inte veta eftersom jag, tack och lov, aldrig befunnit mig i den situationen. Precis lika lite som jag VET hur det är att jobba som barnmorska.
    Pedofiler är världens avskum. Jag tycker att Berivik är bättre än en pedofil som "bara" tänker tankar 
    Jag vet precis hur jag reagerar o det är allt jag kommer att berätta om detta öppet.
    Det är en upplevelse jag hade kunnat klara mig utan.
    Så ja, jag vet EXAKT hur min reaktion skulle bli.
  • La Lola
    Ellaria skrev 2012-05-15 16:28:31 följande:
    Så man får inte ens titta på barn numera? Tycker det är skitkul (och intressant) att se barn leka, det gör mig glad. Tycker du jag är pedofil nu eller?
    Ja tänk alla oss som jobbar på förskola...vi nog sluta sköta våra jobb.
  • La Lola
    La Lola skrev 2012-05-15 16:43:18 följande:
    Ja tänk alla oss som jobbar på förskola...vi nog sluta sköta våra jobb.
    vi får nog
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!