Inlägg från: PolyPond |Visa alla inlägg
  • PolyPond

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

Deelicious skrev 2012-05-12 18:24:52 följande:
    Så ni tycker inte det är hela världen att en man tänder på ert barn? Ni kan inte vara på riktigt
    Självklart ska inte det folk har i sina huvuden få begränsa mina barn, lika lite som någon annans fantasier skulle få mig att klä på mig. Det är inte människors tankar som är problemet, utan deras handlingar, och här vet vi med säkerhet att de farliga individerna är de i barnets närhet. Mot det har kläder inte den minsta verkan.
  • PolyPond
    mamytotwo skrev 2012-05-13 13:15:57 följande:
    Nu säger jag inte att jag skyller barnen för att jag är rädd för pedofiler. Jag ser bara ingen anledning till att dom ska vara näck. Finns badbyxor och baddräkt.
    Finns det någon anledning till att ha badbyxor och baddräkt då?
    Det är ju väldigt mycket skönare utan. (Billigare och mindre att tvätta dessutom)
  • PolyPond
    Hanna 82a skrev 2012-05-13 17:12:49 följande:
    Naturligtvis. Hört talas om hudcancer? Barn bränner sig också mycket lättare och de är oftast i vattnet länge så solkräm funkar inte så bra. Lättast att ha badkläder med täckande ärmar och byxben så behöver man bara smörja resten.
    Hur ofta är heltäckande klädsel betecknade som "badkläder"?
  • PolyPond
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:46:30 följande:
    Ja, jag tycker det är helt ok att känna ett starkt hat gentemot pedofiler. Jag anser inte att pedofiler har rätt att vara fria, som vi andra är, de borde låsas in eller nåt, så att de inte kan göra illa våra barn. Om en pedofil skulle ge sig på min son kan jag inte ansvara för mina handlingar
    Jag tycker att mord faktiskt är allvarligare än övergrepp faktiskt. Både i tanke och handling. Pedofilen är också någons barn. Kanske ditt eget.
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!