Inlägg från: Regnig måndag |Visa alla inlägg
  • Regnig måndag

Låt inte era barn vara nakna i sommar!

La Lola skrev 2012-05-15 07:59:15 följande:
    Som står o tittar?
    Vad ska man göra åt detta då tycker du?
    Sätta nån i fängelse för deras tankar?
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:13:15 följande:
    Ja, det vore ju skönt om man kunde få göra så. Men så fungerar det ju inte i en demokrati. Jag önskar att man kunde skydda sina barn mot vidriga jävla pedofiläckel som tittar på dem på fel sätt. Men man kan inte det, tyvärr
    hallonfot skrev 2012-05-12 21:52:29 följande:
    Fy fan helvetesjävlafanskap! Det bara snurrar i skallen på mig. Pedofiler är det äckligaste, vdrigaste som finns, och jag skiter i om jag blir avstängd från familjeliv för alltid pga det jag skriver nu.
    Pedofiler borde bindas och torteras långsamt så länge det bara är möjligt, helst i många jävla år. 
    Min son har på sig badbyxor för jag står inte ut med tanke på att någon äcklig jävla pedofilidiot ligger där på stranden och får stånd av min son... nej, fy fan!   
    Hallonfot, du ska vara jävligt tacksam för att man inte blir satt i fängelse  för tankar.
    Rent krasst är dina tankar värre än pedofilernas om barn. Du vill ju döda och lemlästa långsamt, dessutom  iskallt beräknande. Det som talar för pedofilen är att denne gör det av kärlek hur absurt det än låter.
    Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Regnig måndag
    hallonfot skrev 2012-05-15 08:34:12 följande:
    Jag vet! Jag tänker hemska tankar om pedofiler, men så är de oxå det vidrigaste jag vet. Finns inget värre än pedofiler
    Jag säger ingenting eftersom du har fått pisk så det räcker och blir över.
    Jag har inte betalt för att vara snäll!
Svar på tråden Låt inte era barn vara nakna i sommar!