• Anonym

profil på BC

Anonym (jag) skrev 2012-05-12 17:30:16 följande:
    Mansgrisar?! Det finns massor av kvinnor som gör sånt här också. Jag är en av dem, trots att jag är gift!

Känner du dig stolt?
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 17:30:16 följande:
    Mansgrisar?! Det finns massor av kvinnor som gör sånt här också. Jag är en av dem, trots att jag är gift!
    Som gör vad? Söker sexkontakter på sidor som BC? Är det så vanligt? Verkar ju mest vara män där.

Det är givetvis lika illa att kvinnor gör det som män. Är det för spänningens skul man gör dte eller har man så trist sexliv hemma?
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 18:33:57 följande:
    Varför skulle jag göra det? Det var ju inte det som det handlade om. Dum eller?

Eftersom du gör det och skriver om det här, så fick jag intrycket att du är stolt över det. Du verkar i alla fall inte ha skuldkänslor över det och tycka att det är ok.
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 19:29:54 följande:
    Då missuppfattade du allt. Det jag ville påvisa var att det inte bara var "mansgrisar" som sysslar med sånt här.
    Fast du skrev att du var en av dem och att du var gift. Vågar du inte stå för det eller?
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 20:57:14 följande:
    Visst gör det det! Precis som det finns särskrivare också! Och alla är vi människor

Vissa bättre och inte så egotrippade än andra...
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 21:45:03 följande:
    Nej, så är det inte.Vi är bra på olika saker och man ska kanske inte döma utan att veta!

"...inte så egotrippade SOM andra..."

Jag dömer och tycker som jag vill om vad som är bra och dåligt i min värld. Vad gäller otrohet finns det ingen anleding i min värld som kan rättfärdiga det.  
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 22:08:33 följande:
    Du ska ändå inte döma andra. Fult!

Klart jag dömer andra. Alla dömer väl eller väljer bort andra människor på olika sätt? Jag tycker illa om människor som är otrogna och det står jag för!
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 22:20:10 följande:
    Ibland tror jag de som dömer hårdast egentligen är avundsjuka. Men skit i det, det var inte det den här diskussionen handlade om.

Så jag ska vara avundsjuk på någon som är otrogen? För den delen så dömer ju du din man genom att vara med andra män.
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 22:45:53 följande:
    Jag förstår inte alls vad du menar med att jag dömer min man genom att vara med andra män (vilket jag iofs inte alls är) men orkar inte argumentera med dig mer så tack för mig!

Du dömer honom till att ha en kvinna som är otrogen mot honom utan hans vetskap, trolitivs pga att du dömt ut något hos honom eftersom du måste ha det från annat håll.
  • Anonym

Kan ni fortsätta er diskussion någon annan stans? Så vi kan fokusera på ts här.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-13 06:55:24 följande:
    Kan ni fortsätta er diskussion någon annan stans? Så vi kan fokusera på ts här.
    instämmer, hur går det ts ?
  • Anonym
    Anonym (medlem på bc) skrev 2012-05-19 08:48:27 följande:
    Jag och min blivande man är medlem på BC.

har  märkt att folk har en tendenser till att "bestämma" träff och sen inte genomföra det. De flesta som är medlemmar där verkar mer intresserade utav bekräftelse på avstånd och ev utbyte av bilder.

jag skulle nog bli knäckt om min man gick bakom ryggen på mig..  Kan ju vara så att han försökt bestämma träff för spänningens skull. Läste du egenom mailen och såg ifall han hade lyckats bestämma träff med någon?
    Eller ifall han skapat en ny mail/msn så han skulle kunna chatta vidare med någon?

Lycka till TS!

Är nog många som är på BC och andra sidor för att de tänder på att ha en sexuell kontakt men kanske inte vill träffa någon. Som bli upphetsade av att chatta lite och så. Har själv gjort det för att känna mig attraktiv och bekräftad (fast jag är tjej då; killar är nog mer för att träffas).

Men det kan ju vara otrohet även om man inte gjort något
  • Anonym
    Anonym (Raketen) skrev 2024-02-20 16:16:29 följande:

Det första som slår mig är

Det tog 14 år innan det första slog dig, alltså?

• Anonym
    Anonym skrev 2024-02-20 16:28:08 följande:
    Det tog 14 år innan det första slog dig, alltså?
    Jag får revidera mig själv. 12 år var det.
    Ditt svar blev aktuellt igen. TS man har förmodligen precis hunnit hem.
Svar på tråden profil på BC