Här har det hänt grejer sen sist jag va inne! Vi håller fortfarande på med våra papper :( Pga en käring på soc som vikarierar för hon som gjorde vår utredning och som envisades om att vi va tvungna att få ett nytt medgivande för att hon gjorde två ändringar i vårt medgivande. Två ändringar som va helt avgörande för att vi skulle kunna skicka vår ansökan till SK, att jag nu har jobb, som jag inte hade då och att företaget min man jobbar på har bytt namn :O Positiva ändringar som alltså inte har något som helst att göra med vår lämplighet som föräldrar. Så nu går vi sedan flera veckor tillbaka och väntar på nämndens sammanträde och sen deras svar och vårt nya medgivande *suck* :( Det har också gjort att vi har tappat fart med det andra och har notaries publikus, brevet till mamman och så klart översättningen av medgivandet kvar. E det nån som har bra tips på vad, hur man ska skriva brevet? En annan fråga! Va det du "Resan till dig" som skrev att ni förra gången, 2010, hade ett medgivande på 0-12 månader? Vad har ni andra, som antingen väntar BB eller RB, satt för ålder? Vi har inget skrivet om ålder på barnet i vårt medgivande utan kommer att skriva det själva i våra andra papper. Funkar det att skriva 0-12 månader? Vi hade tänkt skriva 0-24 månader men skriver såklart hellre 0-12 :)