Sydkorea
Hallå! Jag följer gärna med under resans gång :) Vi har fått BB från Korea nu i slutet av april. Vi sände vår ansökan i början av januari. *håller tummarna för er*
Hallå! Jag följer gärna med under resans gång :) Vi har fått BB från Korea nu i slutet av april. Vi sände vår ansökan i början av januari. *håller tummarna för er*
Sui...vi planerar också att bo på lägenhetshotell. Känns smidigt. Något tips? har hört gott om Vabien? Vet du något om Sws guesthouse?
Plötsligt händer det...I torsdags kom Resbeskedet! :) Nu håller jag tummar och tår för att alla ni som väntar RB snart får åka till Seoul. Självklart håller jag tummarna för fler BB också :) Det är en magisk känsla när man får dessa samtal! Lycka till med era adoptioner. // Sofia med resfeber :)
hej!
Grattis till BB. Är bara lite nyfiken, har det kommit några RB i å fr korea?
Ni har en underbar resa framför er! Håller tummarna att ni får åka snart. kram
Hejsan!
Vad är det som händer och sker i Korea just nu? Det verkar vara en mkt annorlunda process.
*Ni som fått BB, har i fått någon uppfattning om när ni kan tänkas få åka och hämta ert barn?
* Är barnen fortfarande "äldre" dvs ca 1 år. Vi adopterade vår son i augusti förra året och han var då ca 16 månader vid hemkomst till Sverige.
* Har någon fått RB? När beräknas ni få åka och hämta ert barn?
Många frågor, men man blir så fundersam när Korea ändrat nästan hela processen :(
Till er alla...Hoppas att ni får åka snart och hämta hem era guldklimpar! :) & såklart ni som väntar BB snart får BB. Det är verkligen en underbar känsla.
Lycka till! Om någon undrar över något så är det bara att inboxa, så hjälper jag gärna till att svara på frågor ang adoption från Korea, eller tex tips på saker att göra i Seoul m.m.
/ Sofia
Hejsan!
Jag är bara nyfiken på vad som händer i Korea just nu. Har någon familj fått RB ännu? Vad händer och sker?Det är så tyst på många forum. Jag håller tummarna för att det skall börja rulla på!
*håller tummarna*
Hej!
jag är bara nyfiken av mig. Jag undrar vad barnen har för ca ålder vid BB från korea? Då det är längre tid mellan BB & RB nuförtiden. Det verkar vara olika, hur gamla är barnen vid ankomst till Sverige? vår son var nästan 16 mån när vi landade i sverige.
Ha det gott!