Inlägg från: Humsebumsen |Visa alla inlägg
  • Humsebumsen

Symtom efter fått tillbaka embryo?

minime85 skrev 2012-05-14 17:43:20 följande:
    LnH - Grattis! Glad

Själv är jag på RD 4 idag och har haft små hugg/stick i livmodern hela eftermiddagen! Hoppas ju såklart att det är ett gott tecken? Skulle verkligen ge allt jag äger för att få veta om embryot växt fast!!! Drömmer
    Hoppar in här.

Satte in två ägg i lördags så det är rätt tidigt i ruvarstadiet.
    Känner precis som dig minime85 och efter att ha läst tråden så låter det ju som det är normalt. SKÖNT! 
    Måste dock beklaga mig för magen står ju ut en del och man får ju htta på diverse lösningar för att kunna ha på sig sina byxor. Det skulle vara underbart skönt om det var sommar och man kunde ha klänning varje dag, men men...man kan inte få allt       
  • Humsebumsen
    Nattis12 skrev 2012-05-15 18:26:08 följande:
    Blöder rätt så mycket så är nog kört. Jag har TD på lördag.

Styrkekramar!

Här har mag-svulladen gått ner så man hittar iaf någon byxa mna kommer i Annars är det mest lite stickningar, tror det är i äggledarna. RD5 idag om man räknar med dagen för insättning, gör mna det?
  • Humsebumsen

Haha Jag var faktiskt tvingen att kolla lite anatomi för att se hur allt låg runt äggstockarna. Så jag kan förstå det du säger, har själv kännt lite.
    Tack för info om rd då e jag på dag 4.

• Humsebumsen

Grattis minime!!! Hur känner du dig då? Mår du bra?

Synd nattis! Måste kännas jobbigt! Stor kram till dig!
    Jag går hela tiden och vill att tiden skall gå så jag kan testa ( en vecka kvar...suck) men samtidigt är det mysigt att gå omkring och tänka att man är gravid (även om man inte vet så är det så till motsats bevisas) och det testet våndas man verkligen för. Skall göras på mors dag oxå av alla dar, hoppas det är ett tecken!
    Jag mår bra annars. Känner inget särskilt mer än att jag äter mer än vanligt och att i ansiktet börjar det ploppa upp massa finnar Hoppas det är bra tecken

• Humsebumsen

Minime85:
    Jodå, testet var positivt
    Nu känner jag massor, men mkt är nog bara pga magkatarren. Brösten ömmar, magen svullen, illamående på morgonen. Ultraljud 21e
    Hur kommer det sig att du var och kollade buken? Var det du som ringde och ville kolla?

Svar på tråden Symtom efter fått tillbaka embryo?