minime85 skrev 2012-05-14 21:28:53 följande:
Nattis - Jag är lite illamående och brösten spänner som tusan, men det kan ju lika gärna vara progesteron-vaggisarna!? Ja detta är vårt första IVF, vi är oförklarligt barnlösa :( Får ett till försök av landstinget om nu detta inte skulle gå, då blir det FET i augusti. Ni då?
har du tagit Ovitrelle? För den gjorde så att min bröst gjorde så ont så jag knappt kunde sova! Och de svullnade upp som bara den och gjorde ont ont ont hela tiden. Men när den sprutan går ut så blir det lite bättre för crinone gör bara att brösten blir lite ömma och lite svullna :)
Håller tummnarna för dig!
Jag kände ingenting denna gång, förra gången så kände jag efter hela tiden och denna gång så avskrev jag allt jag kände som jag visste hade med ovitrellen att göra (eftersom den innehåller hcg så känns det som man är gravid i runt vecka 9 eller 10, i alla fall som jag kände mig då). Och fick ju plus men det är ju nog ett missfall men lika glad är jag för det för det bevisar i alla fall att jag kan bli gravid fortfarande. Var så orolig att det var något annat fel som de missat och därav så blev jag inte gravid...