• Erika 094

skolavslutningsklänning!?

har letat i över en månad efter en klänning, så börjar ge upp hoppet. slutar 8:an i Juni någongång & har alltid haft någon typ av klänning på mig. Men ju äldre man blir, destu kräsnare Flört och börjar få lite lagom panikångest över att jag inte har hittat någon. känns som jag kollat överallt, nelly, gina, bubbleroom, jc, mq.. m.m.
    Ni får jättegärna skicka länk, bild eller hemsidan! skulle bli jättetacksam! Hoppas ni har tid att svara! Skrattande Ha en bra kväll!! 

• Svar på tråden skolavslutningsklänning!?
  • Eleonor01

:) kom inte på nåt bättre uttryck :) det finns faktiskt många klänningar där å de e billiga

• MoaElis
    Erika 094 skrev 2012-05-05 19:06:55 följande:
    mormorsgardin! haha.. jag vet inte. är 15år, kanske lite för tantigt då.. tur att man har smakråd här!! Skrattande

Men nej, den var ju jätte fin! Och skit samma vad alla andra tycker, är ju du som ska gilla den.
  • Erika 094

har kollat igenom. men är en kräsen liten typ jag. helst ljus färg, lagom kort, helst med axelband - strl. xs /xxs. finns inte supermkt i mina strl.. & i min smak.

• Erika 094

ja, hoppas verkligen det oxå.. men, har kollat igenom alla sidor på nätet känns d som. inte en blekaste vart jag mer kan kolla. inge mer tips?
    tack för din hjälp iallafall! :)) 

• La Lola
    Erika 094 skrev 2012-05-05 18:42:20 följande:
    funkar det då?
    är inte så mycket för kjol faktiskt. känns lite "tantigt".. och ta INTE illa upp! Det passar helt enkelt inte på mig Glad Drar nog på mig en rosa sopsäck snart!
    Jag tycker inte det är så stor skillnad på klänning o kjol + topp....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • wesdxc
    Erika 094 skrev 2012-05-05 19:00:04 följande:
    det var något nytt, bonprix!
    vad tycker ni om denna: www.bonprix.se/produkt/chiffongklaenning-med-...? Säg ärligt nu!
    det var nog den jag fastnade för. men är inte säker. strl 32 var det, hur stor är det? xs, s, m, l?  
    Den gillade jag! 32 är typ xxs :)
  • Erika 094

La Lola skrev 2012-05-05 19:30:43 följande:
    Jag tycker inte det är så stor skillnad på klänning o kjol + topp....

Okej! Är inte så förtjust i kjol. vet inte varför faktiskt, har aldrig varit det. är helt enkelt ingen KJOLMÄNNISKA! HIHISkrattande

• Erika 094
    wesdxc skrev 2012-05-05 19:32:50 följande:
    Den gillade jag! 32 är typ xxs :)

gjorde du? tycker du inte den ser "gammaldags" ut? Typ tantvarning? Fanns inte 32, utan 34 som det minsta. undra då ja, om den blir för stor.. Rynkar på näsan
  • Erika 094
    Eleonor01 skrev 2012-05-05 19:47:00 följande:
    Www.love2shop.se

Där ska jag absolut kika in! tackar för tipset! Skrattande
  • MoaElis
    Erika 094 skrev 2012-05-05 19:36:58 följande:

gjorde du? tycker du inte den ser "gammaldags" ut? Typ tantvarning? Fanns inte 32, utan 34 som det minsta. undra då ja, om den blir för stor.. Rynkar på näsan
    Om jag såg en tant i den klänningen skulle jag bli väldigt förvånad...
  • Erika 094
    MoaElis skrev 2012-05-05 20:01:26 följande:
    Om jag såg en tant i den klänningen skulle jag bli väldigt förvånad...

jaha. ja, kanske är något för mig då.. men 34 - det är alltså XS, eller?
  • MoaElis
    Erika 094 skrev 2012-05-05 20:10:04 följande:

jaha. ja, kanske är något för mig då.. men 34 - det är alltså XS, eller?

Ja, 32-34 är xs..
  • Linn1998

www.jjshouse.com  Enormt fina klänningar till så grymt bra pris, hoppas du hittar det du söker, har panik jag också, hittar verkligen ingenting och det är bara 3 veckor kvar!!

• La Lola
    Linn1998 skrev 2013-05-15 21:06:06 följande:
    www.jjshouse.com  Enormt fina klänningar till så grymt bra pris, hoppas du hittar det du söker, har panik jag också, hittar verkligen ingenting och det är bara 3 veckor kvar!!
    Tråden är sen 2012..... 
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden skolavslutningsklänning!?