• Erika 094

skolavslutningsklänning!?

har letat i över en månad efter en klänning, så börjar ge upp hoppet. slutar 8:an i Juni någongång & har alltid haft någon typ av klänning på mig. Men ju äldre man blir, destu kräsnare Flört och börjar få lite lagom panikångest över att jag inte har hittat någon. känns som jag kollat överallt, nelly, gina, bubbleroom, jc, mq.. m.m.
    Ni får jättegärna skicka länk, bild eller hemsidan! skulle bli jättetacksam! Hoppas ni har tid att svara! Skrattande Ha en bra kväll!! 

• Svar på tråden skolavslutningsklänning!?
  • Erika 094

ska absolut kika in där, men om jag inte minns helt fel har jag kollat där redan.. men tack för tipset!! Glad

• La Lola

Sluta leta efter en klänning då o välj istället en snygg kjol o topp.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Erika 094

funkar det då?
    är inte så mycket för kjol faktiskt. känns lite "tantigt".. och ta INTE illa upp! Det passar helt enkelt inte på mig Glad Drar nog på mig en rosa sopsäck snart!

• Eleonor01

Hälften försvann.... Jag har beställt en hallonröd. Tycker de är ursnygga å billiga :) har tyvärr inte fått min ännu...

• Eleonor01

Den va alldeles för mycket " mormorsgardin" för min smak. Jag hade aldrig passat i den men du gör kanske?!?! :)

• Erika 094

mormorsgardin! haha.. jag vet inte. är 15år, kanske lite för tantigt då.. tur att man har smakråd här!! Skrattande

Svar på tråden skolavslutningsklänning!?