Inlägg från: LunaLunatic |Visa alla inlägg
  • LunaLunatic

Var ansöker man om göra hemundervisning?

Du är ung, TS, jag vet. Men hur länge är det du önskar hemskola dina framtida barn? Jag är utbildad lärare men anser mig inte kompetent att undervisa i alla ämnen. Och det känns jäkligt trist att dina barn inte ens kommer få lära sig något så basic som "stor bokstav och punkt".

Dock inte sagt att jag inte förstår dig! Uttryckte något liknande häromveckan när jag letade undervisningsmaterial på lektion.se och hittade skrämmande fel i vissa uppgifter! Detta alltså pga inkompetenta lärare. Men varför skulle du vara mer kompetent?  

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • LunaLunatic

Tillåt mig gratulera Fragrance till dygnets första Godwin Award. 

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • LunaLunatic
    Frontline skrev 2012-05-06 01:20:36 följande:
    Är du med hjärntvättad eller lobotomerad ?
    Vem mer har utsatts för dessa övergrepp?
  • LunaLunatic
    Frontline skrev 2012-05-06 12:28:43 följande:
    Övergrepp vet jag inte jag frågade om du var hjärntvättad eller lobotomerad men jag fick mitt svar...
    Är du med (=också) hjärntvättad/lobotomerad?

Hjärntvätt/lobotomi = övergrepp

Vem mer har utsatts? 
  • LunaLunatic

Vad har lobotomi med Godwin att göra förresten? Eller, låt mig gissa, HITLER lobotomerade judar.

• LunaLunatic

TS, undrar fortfarande som i #104

• LunaLunatic
    wendy skrev 2012-05-06 18:46:49 följande:
    upphör att svara i tråden
    Det var tråkigt.
Svar på tråden Var ansöker man om göra hemundervisning?