Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

Dystymi

Humm är det någon som skulle vilja räkna upp lite symptom som en männsika som har dystymi har? Läste här vad det var men skulle vilja veta mera. Eller om ni inte orkar vill, vet ni en bra sida? *kramar om*

• Anonym (orolig)

Anonym (låg)
    Tack så mycket! Ja jag misstänker iaf att något inte står rätt till. Men jag ska söka lite fakta och sen se.

• Anonym (orolig)

Var precis in och läste lite, men det känns inte riktigt som jag. Känner igen mig i alla "symptomen". Men jag vet att jag även är destruktiv. Så jag vet inte. Kanske är något annat. Svårt att säga. Hoppas ni orkar med livet iaf, vet att trots allt jobbiga, mörka, hemska så finns det ändå något.. På något vis, det måste göra det.

• Anonym (orolig)

Anonym (låg)

Jag har heller oftast inge problem med vardagen. Men ibland är det hemskt.
    Men jag har varit till psyk för mitt beteende, men det är inte allvarligt nog. Ville bli inlaggd då jag inte orkade med mig själv, varje sekund kändes det som om jag skulle gå sönder, men jag platsade inte där. Utan jag skulle vilja bli utskriven på en gång. Nu är det så hemskt, att jag skrämmer mig själv, gör inte illa mig själv dagligen, men längtar något enormt efter att bara få känna lite annan smärta. Bara få fly mig själv, jag orkar inte vara jag nå mera. Men jag vet att det är fel att vara självdestruktiv, men jag står inte ut..!
    Tack för ditt råd iaf. Förlåt men jag behövde gnälla ur mig lite.

• Anonym (orolig)

mm, jo det gör det oftast.. men inte alltid tyvärr. så länge ingen vet vem jag är så de kan tala med mig personligen så känns det ok, men att säga allt detta och inte vara anonym skulle få mig att bli ännu sämre.

• Anonym (orolig)

mm, jo det gör det oftast.. men inte alltid tyvärr. så länge ingen vet vem jag är så de kan tala med mig personligen så känns det ok, men att säga allt detta och inte vara anonym skulle få mig att bli ännu sämre.

• Anonym (orolig)

Anonym (trötter)
    Tack för att du var snäll och skrev ner vad det innebar. Hittade själv ingen bra fakta, orden var svåra och jag förstod inte. Men med det du skriver så känns det som om du skulle beskriva mig.
    Jag ska efter att jag avslutat skolan (är tvungen att hoppa av innan jag går in i väggen totalt) & skrivit över mig till min sambo och tillhör en ny komun så ska jag ta tag i det. Har tänkt börjat skaffa bebis jag med, min första. Men tankarna kring vad som kan hända med mig går inte att rubba. Så jag ska försöka få hjälp till en utredning, och efter det vet man ju hur jag ska "behandlas". Tack för dina ord, de gjorde mycket för mig!

Så nu, hur mår du nu? Hur länge sen va det ud fick diagnosen, och äter du medicin eller hur behandlar de dig? *nyfiken* Hoppas du mår mycket bättre!

• Anonym (orolig)

Anynom
    Välkommen i klubben

• Anonym (orolig)

Sista anonym
    Vad menar du? Är detta en till förklarning till sjukdomen? Eller är det du känner/har haft?

• Anonym (orolig)

Anonym (låg)
    Hur menar du med att vänta tills efter? Förstod inte.

Svar på tråden Dystymi