Tycker du (kvinna) att nakna kvinnor är sexiga?
Är nakna kvinnor sexiga?
Är nakna kvinnor sexiga?
Ja, om hon har snygg kropp
Man kan enkelt uttrycka det som:
En sexig kvinna är sexig naken.
En osexig kvinna är osexig naken.
Sen vad som gör en kvinna sexig är mycket dock och behöver inte bara vara enligt den traditionella skönhetsmallen. Blick, personlighet, attityd mm väger lika tungt som utseende. Sen har alltid utseendet betydelse men man behöver inte vara fotomodell för att vara sexig.
Man kan enkelt uttrycka det som:
En sexig kvinna är sexig naken.
En osexig kvinna är osexig naken.
Sen vad som gör en kvinna sexig är mycket dock och behöver inte bara vara enligt den traditionella skönhetsmallen. Blick, personlighet, attityd mm väger lika tungt som utseende. Sen har alltid utseendet betydelse men man behöver inte vara fotomodell för att vara sexig.
Både män och kvinnor kan vara sexiga. Jag behöver inte ens tänka efter.
Ja men definitivt! Det är större chans för kvinnor än män dessutom. Med män är det kanske en på 200 som är sexig naken, med kvinnor är det kanske en på 20.
Nakenhet är inte särskilt sexigt vare sig det gäller män eller kvinnor.
Ja, om hon har snygg kropp. Det innefattar för mig inte tjejer med bröst mindre än C-kupa, tunn midja och smala ben. Tycker det ser outvecklat ut med s.k "streckfittor" också. Så en naken tjej måste ha synliga inre blygdläppar (nu menar jag inte att dom måste hänga 5cm, men inte typiska "porrfittor") och ska inte ha en kropp som ser ut att tillhöra en 13-årig flicka.
Stereotypa modellkroppar går alltså fetbort. Det är helt enkelt inte mitt ideal.
Detta är alltså typ fruktansvärt osmakligt: media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/avatars/2a/2ad146c98d4b90a4177c095c25d5617e125036ae_full.jpg
encrypted-tbn0.google.com/images
Detta tycker jag däremot är attraktivt:
encrypted-tbn1.google.com/images
encrypted-tbn1.google.com/images
En kvinna med vältränad kropp och en fin bullfitta är sexigt!
Nej.
Gillar inte kvinnokroppen.
Svarar JA, om hon har snygg kropp... Och "snygg kropp" kan ju betyda precis vad som helst som man tänder på
Nej!
De enda kvinnor som jag har tyckt varit sexiga har varit påklädda och sett manliga ut. Som exempelvis Ellen DeGeneres!