• Anonym

Tycker du (kvinna) att nakna kvinnor är sexiga?

Är nakna kvinnor sexiga?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du (kvinna) att nakna kvinnor är sexiga?
  • lille Birger
    Ineedanick skrev 2012-05-01 12:57:15 följande:
    En naken kvinna är betydligt sexigare än en naken man, men en snyggt klädd kille är betydligt sexigare än en snygg klädd tjej
    Typ kostymklädd kille?
  • PrimitivMan

Man kan enkelt uttrycka det som:

En sexig kvinna är sexig naken.
    En osexig kvinna är osexig naken.

Sen vad som gör en kvinna sexig är mycket dock och behöver inte bara vara enligt den traditionella skönhetsmallen. Blick, personlighet, attityd mm väger lika tungt som utseende. Sen har alltid utseendet betydelse men man behöver inte vara fotomodell för att vara sexig.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Cornellia
    Lady Champagne skrev 2012-05-01 12:49:43 följande:
    Under armarna också?
    Om inte, varför?
    Nej det tycker jag inte ser läskigt ut..
    Varför? Ingen aning, men antagligen för att jag själv inte har något synligt hår under armarna.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-05-01 13:44:41 följande:

Man kan enkelt uttrycka det som:

En sexig kvinna är sexig naken.

En osexig kvinna är osexig naken.

Sen vad som gör en kvinna sexig är mycket dock och behöver inte bara vara enligt den traditionella skönhetsmallen. Blick, personlighet, attityd mm väger lika tungt som utseende. Sen har alltid utseendet betydelse men man behöver inte vara fotomodell för att vara sexig.

Du har så rätt så...

Tänk så enkelt det kan va å leva ibland, PM !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-05-01 13:55:45 följande:
    Du har så rätt så...

Tänk så enkelt det kan va å leva ibland, PM !!!
    Saker är egentligen väldigt enkla. Men många skall krångla till det i onödan. Sen finns det ju några andra viktiga krav att ställa på en kvinna för att hon skall räknas bland de intressanta.Men de kraven tror jag inte jag behöver förklara för dig Anton.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-05-01 14:07:44 följande:
    Saker är egentligen väldigt enkla. Men många skall krångla till det i onödan. Sen finns det ju några andra viktiga krav att ställa på en kvinna för att hon skall räknas bland de intressanta.

Men de kraven tror jag inte jag behöver förklara för dig, Anton.
    Nä, min bästa PM, det behöver du inte....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Cornellia skrev 2012-05-01 12:43:28 följande:
    Om kvinnan är rakad tänker jag bara "usch". Tycker det ser skitläskigt ut.
    Jag kan ibland också bli rädd för en nyvaxad mus. Skäms
  • Neko

Ja men definitivt! Det är större chans för kvinnor än män dessutom. Med män är det kanske en på 200 som är sexig naken, med kvinnor är det kanske en på 20.

• Anonym
    Lufsan skrev 2012-05-01 11:30:10 följande:
    Tycker att nakna män är mycket sexiga och inte alls löjliga =P
  • Anonym

Ja, om hon har snygg kropp. Det innefattar för mig inte tjejer med bröst mindre än C-kupa, tunn midja och smala ben. Tycker det ser outvecklat ut med s.k "streckfittor" också. Så en naken tjej måste ha synliga inre blygdläppar (nu menar jag inte att dom måste hänga 5cm, men inte typiska "porrfittor") och ska inte ha en kropp som ser ut att tillhöra en 13-årig flicka.

Stereotypa modellkroppar går alltså fetbort. Det är helt enkelt inte mitt ideal. 

Detta är alltså typ fruktansvärt osmakligt: media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/avatars/2a/2ad146c98d4b90a4177c095c25d5617e125036ae_full.jpg
    encrypted-tbn0.google.com/images

Detta tycker jag däremot är attraktivt:
    encrypted-tbn1.google.com/images
    encrypted-tbn1.google.com/images 

• Anonym

En kvinna med vältränad kropp och en fin bullfitta är sexigt!

• Ineedanick
    lille Birger skrev 2012-05-01 13:31:52 följande:
    Typ kostymklädd kille?

Big no no, kostymer är avtändande för mig. Här gås det igång på rockerskillar med smala jeans, t-shirt och skinnjacka
  • annca

Nej.
    Gillar inte kvinnokroppen.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Anonym
    annca skrev 2012-05-02 09:49:29 följande:
    Nej.
    Gillar inte kvinnokroppen.
    Varför inte?
  • Anonym (Bi)

Svarar JA, om hon har snygg kropp... Och "snygg kropp" kan ju betyda precis vad som helst som man tänder på

• Anonym

Nej!
    De enda kvinnor som jag har tyckt varit sexiga har varit påklädda och sett manliga ut. Som exempelvis Ellen DeGeneres!

Svar på tråden Tycker du (kvinna) att nakna kvinnor är sexiga?