Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 11:29:42 följande:
    Har du en källa på det, att det inte finns några vampyrer? För om det inte finns så är det lika troligt att det faktiskt kan existera!
    Tja om du tror man kan leva utan att hjärtat slår så visst då kanske dom finns. men då finns zombies,varulvar och änglar också? 
  • Anonym
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 09:17:56 följande:
    Nästan så han kan läsa mina tankar. Bara det gör att jag verkligen känner att jag är "hans".
    Ge dig, du är ingens ägodel. Usch, det här är lika obehagligt som Twilight. Fast också precis lika roligt hahahaha.
  • Anonym

hm vet ej vad jag ska säga, men jag blir paff att folk får skriva vad som helst här,men vill man tro på vampar så ok,

• Anonym
    puss skrev 2012-04-28 12:10:28 följande:
    Om nån vet vad min kille heter så PMa mig!! Han är också väldigt hemlighetsfull. Det är spöket Labans pappa.
    Andra gången du drar samma skämt. Inte speciellt kul den här gången heller.
  • Anonym

Ja det finns ju sekter som kalllar sig vampyrer och dricker blod men de är lika mänskliga som oss. Riktiga vampyrer finns bara i sagor och på film.

• Anonym

Nej Ts du är inte ihop med en riktig vampyr utan någon som låtsas vara det och du sväljer det med hull och hår. Bara för att man dricker blod är man ingen riktig vampyr. Tänderna kan man fixa hos tandläkaren samt har vissa vassa hörntänder naturligt. Han är lika mänsklig som oss andra och spelar bara ut sin fantasi med dig.   

• Anonym
    Anonym (:D) skrev 2012-04-28 12:40:10 följande:
    Jag tror att din kille behöver hjälp om han tror att han är en vampyr :)
    Tror snarare det är TS behöver det som går på hans bluff. Han vet ju så klart att han inte är en riktig vampyr utan bara gillar blod.
  • Anonym

Visst finns det vampyrer men det är människor som gillar blod och som faschineras av sagorna om vampyrer och spelar rollspel. Riktiga vampyrer finns inte.

• Anonym

Om TS nu är på riktigt så är det ju läskigt. Det är en sak att ha en blod-fetish där båda är införstådda med detta och en helt annan där en människa lurar en annan att tro på något övernaturligt som faktiskt inte finns. Han måste vara otroligt bra på att manipulera. Att han inte skulle kunna ses annars än på natten, snälla? han är väl arbetslös eller nåt. OM nu TS på allvar tror på detta så låter det farligt eftersom han kan dra in henne i nåt hon inte kommer ur sen då ingen kommer acceptera eller tro på detta. Men min teori är att detta är nån som bara har en tråkig helg.

• Anonym

Helt lysande, fråga om han känner Victor i underworld :)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-28 13:28:18 följande:
    Helt lysande, fråga om han känner Victor i underworld :)

Jaa eller Lestat och louie i en vampyrs bekännelser
  • Anonym

haha..dagens skämt?
    Tycker ni båda behöver träffa en hjärnskrynkare  Flört

• Anonym

Själv är jag kär i en trädgårdstomte.

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)