Är ihop med en vampyr (på riktigt)
Det här är TS. Kan inte längre posta anonymt pga att tråden flyttats från relationsproblem till sandlådan. Fick göra det här kontot för att fortsätta svara på era frågor eftersom jag fortfarande vill vara "anonym".
Anonym (norrlänning) skrev 2012-04-28 12:03:14 följande:
I vilken ålder slutar kroppen att åldras? för vad jag har sett på film så finns dom i alla möjliga åldrar? är det valfritt?Anonym skrev 2012-04-28 12:07:57 följande:
Ge dig, du är ingens ägodel. Usch, det här är lika obehagligt som Twilight. Fast också precis lika roligt hahahaha.Anonym (kicka.) skrev 2012-04-28 12:12:59 följande:
Jag har en teori.Din kille har troligen gått och slipat sina tänder så de ska se ut som vampyrtänder. (Det är inte speciellt ovanligt idagens läge) Sen har han någon slags fetisch på blod, Alla gillar ju våra olika udda grejer. Sen att du går på att han är en RIKTIG vampyr, är nog för du sätt för många filmer och de har nog han med gjort dessvärre och vill väldigt gärna vara en vampyr, bli inte för ledsen när han åldras bara. Kram o lycka till ts :)
Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 12:19:06 följande:
Ingen aning, jag bara tycker att ts behövde en knight in shining armour på sin sida! Ett- så kan man inte basera vampyrers vara eller icke vara utifrå tv, två- man ska inte håna ts, tre- det finns otroligt mycket konstiga saker i vår värld! Jag står för att jag har ett öppet sinne och kan inte bevisa att det finns eller inte finns vampyrer så tycker jag att man ska hålla en diskusion på en trevlig nivå och hjälpa istället för att själpa ts. Många här på fl vädrar blod när en sådan här tråd kommer upp, då kvarlar mobbingtorllen fram. Vill bara stötta ts!adaeze skrev 2012-04-28 12:25:38 följande:
Om han dricker människors blod borde du polisanmäla honom för det är inte lagligt. Helt ärligt dte är ju det en vampyr gör, dricker människorblod. Så antingen dödar han folk själv eller så snor han blod på nåt sätt eller dricker levandes blod, det är inte friskt, säg åt honom att söka hjälp