Loveistheshit skrev 2012-04-28 09:56:32 följande:
Fan vad cool tråd! Har han berättad var han är född?
Han är född i Sverige faktiskt. :)
Anonym skrev 2012-04-28 09:57:37 följande:
Ritual? Hmm vill också vara med om nått sånt!
Det var...annorlunda. Kan inte säga om jag gillade eller ogillade själva den biten. Men värt det...oja.
Anonym (Okej..hmm) skrev 2012-04-28 09:58:03 följande:
Jag skulle nog väntat med att berätta för min omgivning, 3 månader är hursomhelst (för mig iaf) ganska kort tid för ett förhållande. Man vet inte vad som händer liksom, det är väl därikring som det kommer en brytpunkt, typ ska vi fortsätta eller vad, om du förstår hur jag menar...
Men du skriver att det känns farligt, hur menar du då? Är du orolig för din egen säkerhet eller för hans om din omgivning kommer på det, eller vad??
Samtidigt får han dig att känna dig trygg, varför då tror du? Vad är tryggheten, att han verkar äldre?
Eller att du gillar honom så mycket att du vill fortsätta med honom är det det som är tryggeheten?
Förstår precis hur du menar angående de första 3 månaderna och jag håller med dig. Men om jag ska berätta vad han är också...det är ju mest det jag är klyvd över. Jag skulle nog bryta ihop om vi berättade allt för mina föräldrar och de hatade honom och kanske till och med inte längre vill prata med mig. Vill verkligen inte behöva göra ett sånt beslut. Blir gråtfärdig bara jag tänker på det.
Sen är jag självklart inte helt komfortabel runt honom (än) just för att han lever på mitt blod. Jag litar dock helt på honom och ja han får mig att känna mig trygg. Varför? För han förstår mig till 100%. Han är jag...jag är han. Förstår du? På det sättet är det bara naturligt att han dricker mitt blod. Men det är ändå läskigt fortfarande. Att han är äldre bidrar ju såklart till att jag känner mig trygg och omhändertagen. Vet inte vad jag skulle göra utan honom ärligt talat. Svarade det på dina frågor?
Miot skrev 2012-04-28 09:59:19 följande:
Måste vara jäkligt jobbigt att alltid sova när dom träffs ändå :P Han ligger och snuttar på henne och hon bara sover.
Vi träffas alltid först när jag är vaken. Sen somnar jag med honom i sängen.
Anonym skrev 2012-04-28 10:06:20 följande:
Övernaturliga paranormala saker FINNS inte! Ju snabbare du lär fig ju bättre kommer du må!
Ingenting "övernaturligt" med honom...tvärtom känns han som den mest naturliga kille jag träffat hitills.