Tom Araya skrev 2015-05-11 11:35:18 följande:
Sättet att uttrycka det samarbete som finns är en ren sensations-vinkling av sanningen, typisk för media som vill sälja . FRA skulle inte finnas om det inte vore för att fylla svenska behov av underrättelse....så nej, det är inte ett uppdrag från USA.
För tredje gången nu, tror du...
-...signalspaning är unikt för Sverige?
-....inte även Ryssland och de flesta andra länder sysslar med signalspaning?
-...att Sverige är ensamma om ett utbyte av underrättelseinformation med andra länder?
Gosig skrev 2015-05-11 11:09:39 följande:
Vad gäller inspelningen från terrojuntans så är den inte från rysk tv imbecil, det vore en helt annan sak om jag visade rysk tv som hävdade att terrorjuntan sagt att dom terrorbombar östra Ukraina och vill genomföra etnisk rensning.
Det jag visade var inspelning från terrorjuntans tv där dom klart och tydligt säger att dom bombar städer i östra Ukraina i syfte att sätta skräck i befolkningen där samt att dom vill etniskt rensa 1.5 miljoner i östra Ukraina.
Jag kan också spela in en video där jag påstår mig tillhöra organisation X och har utfört diverse handlingar.
Är dessa personer, bombningar, organisationen verifierad?
Ryssland begår förräderi, en skarp varning sedan skulle det svenska spaningsfartyget sprängts, det är enda rätta om Ryssland hade en ledning som skyddade Ryssland. Står helt klart och tydligt att FRA bedriver spaning på Ryssland för USA och får högsta beröm från USA, det från NSA som Snowden avslöjade som paranoida galningar i USAs tjänst. Från NSA fick FRA beröm att dom bedrev spionage mot Ryssland.
Vad gäller inspelningen från terrorjuntans tv, står det helt klart och tydligt namnet på dom, namnet på terrorjuntans general som öppet säger att dom terrorbombar östra Ukraina och vill etniskt rensa 1.5 miljoner i östra Ukraina.
Återigen ignorerar du Bo Pellnäs och övriga fakta om folkmordiska USA.