Inlägg från: olgaisback |Visa alla inlägg
  • olgaisback

Här har ni alla oroliga!! (storlek på foster + hinnsäck)

Jag håller på o bli galen. Jag hade min sista mens den 6 januari, plussade vääääldigt svagt på bim. Och det fortsatte vara svagt i 3 dagar sen slutade jag att testa. Endast lite ökning va det. Gick på hälsosamtal och inskrivning och fick ultraljud samma dag som inskrivning pga oro. Fick då UL när jag trodde jag skulle få VUL. Eftersom jag hade varit hos bm precis innan så hade jag tömt blåsan när vi tog gravtest. På ul va fostret 2v tillbaka. Alltså i v.7+2 men hon kunde inte se något hjärta. (Hon fick trycka hårt på magen för att ens se något som hon knappt kunde tyda) hon tyckte också att hon såg en extra "säck" och visste inte om där va två. Men hon kunde inte se någon i den andra säcken.

Jag intalade mig att jag råkat ut för ett MA. Men jag fick tid för VUL 2v senare, alltså idag. Idag kunde de fortfarande inte se hjärtat och idag var jag i v 6+6. Ännu mer tillbaka. Nu är jag ca 4v tillbaka och det känns omöjligt. Vi tog blodprov för o mäta hcg och ska ta ett nytt om 2 dagar. Vad tror du. Är det ett MA eller finns det fall som det här?

Svar på tråden Här har ni alla oroliga!! (storlek på foster + hinnsäck)