Inlägg från: Meja2011 |Visa alla inlägg
  • Meja2011

Hjälp, är desperat! Känner du igen detta eksem (bilder)?? Min dotter lider!

Jag hade tippat på psoriasis, ser ut/påminner om det. Prickarna, när ni inte smörjer hur ser dem ut då? Jag hade eksem när jag var mindre och tidigt i tonåren fick jag psoriasis och har det ff, det kommer i skov men försvinner aldrig helt.

• Meja2011

Det kan visst vara psoriasis. Smörjer jag mina så ser det ut exakt som hennes dotter. Gör jag det inte är det torrt. Därför frågade jag hur det ser ut när dem inte smörjer för att utesluta psoriasis.

• Meja2011

Nej flagorna sin INTE alls, jag vet som har det. Smörjer jag så ser det ut som barnets. Och det är inte säkert att det dyker upp på det ställen du pratar om, jag fick först på magen och rygg, senare i åldern fick jag på armbågar och knä.

• Meja2011

Vad bra att du har koll då;) varenda kvinna i min familj har det med.

Jag sa aldrig ATT det var, utan kunde vara det. Det ser inte alltid ut på samma sätt på alla människor. Jag vet vart det BRUKAR börja, men det är inte ALLTID det börjar där. Så därför ska man vara försiktig och inte säga att det kan det inte bara bara för att det sitter på "fel" ställe.

Ts kräv att få henne undersökt, sådär kan hon inte gå!

• Meja2011

Jag har då aldrig sagt att det bara kan vara på ett vis. Det är du som snurrar till det och läser det du vill läsa. Man kan inte bara sitta och säga att det är det inte bara för att det i te ser ut exakt som det, ge dig. Och jag har inte heller sagt att det ÄR psoriasis. Jag skiter i om du är säker eller inte. Jag svarade på vad JAG trodde det kunde vara PUNKT

Svar på tråden Hjälp, är desperat! Känner du igen detta eksem (bilder)?? Min dotter lider!