• Marrelollo

Mammalediga i Sollentuna/Danderyd

Hej, Jag är en tjej på 40 år som bor i Sjöberg/Sollentuna som gärna vill träffa andra mammalediga i närheten för barnvagnspromenader, fikastunder, shopping och barnprat tillsammans på dagtid. Min dotter är 2 månader. Hör av dig här eller på marrelollo@hotmail.com om du bor i Sollentuna eller Danderyd. Vi ses! /Marie-Louise

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:46
    Puffar lite:)
    Inga mammalediga i Sjöberg, Sätra Äng, Edsberg, Kvarnskogen eller andra delar av Sollentuna?

• Svar på tråden Mammalediga i Sollentuna/Danderyd
  • catha

Hej, jag är 31 år , nyinflyttad till Tureberg i Sollentuna och har för en vecka sedan fått mitt andra barn. Har sedan innan en pojke som snart fyller två.
    Jag träffas gärna. Var brukar ni vara? 

• Marrelollo

Hej, Va kul, grattis! Jag är också nyinflyttad i Sollentuna, fast i Sjöberg. Min dotter har precis börjat att vänja sig med barnvagnen så vi har bara varit här i krokarna, men om du bor i Tureberg så kanske Vi kan ses i Sollentuna C nån dag eller så kan vi ta en barnvagnspromenad nånstans i Sollentuna bara? Du kan maila mig på marrelollo@ hotmail.com så kan vi prata mer och kanske boka nått? Med vänlig hälsning, Marie-Louise

• catha

Hej! På tors kl 10 ska ngr från en annan tråd ses på bögs gård, typ i häggvik. Kom med om det passar!!!

• Marrelollo

Catha: Det låter trevligt! Åker du bil dit eller åker du kommunalt? Kan vi mötas innan och ta oss dit tillsammans då jag inte riktigt vet vart det är. Hör av dig på mailet så kan du få mitt nr.

• alte77

Hej!

Är hemma med min 5 månaders dotter o träffas gärna nångång. Såg att ni skulle träffas på Bögs gård, bor alldeles i närheten, i Viby. Hakar gärna på om ni ska ses, alltid trevligt med sällskap Glad  Har en snart 5-årig son oxå

• catha

Hej på er! Vi är nu tre mammor, från en annan tråd, som ska ses imorrn. Plats ännu ej bestämt. Håll utkik här om ni har lust! :)

• annaskold

Hej. Såg den här tråden nu och blev jätteglad. Skulle gärna träffa fler mammor i Sollentuna, eftersom jag inte känner så många. Jag har en dotter på fem månader (född i mars) och vi bor i Fågelsången, nära Sollentuna C. Ska ni ses något framöver? Mvh Anna. 

• passionivardagen

Hej på er!

Hoppas ni haft en fin sommar!  Kul med lite aktiviteter!!  

Jag är också mammaledig med min dotter som i dagarna blir 6 mån. (Född i slutet av feb 2012)
    Bor i Häggvik/Norrviken. Är ofta ute och går/ rör mig vid Norrviken-Edsberg-Sollentuna trakterna.

Så vill ni ha promenadsällskap är jag gärna på!! 

Såg att ni varit i väg till Bögs gård, tidigare i år. Låter jätte mysigt, hänger gärna med vid nästa tillfälle!

Marrelollo: jag tror att vi träffats 2 ggr tidigare, vid mammaträffarna innan sommaren. :)  

• Marrelollo

Hej på er!

Kul att fler hittat till min tråd:)
    Endel av oss har redan träffats och promenerat i krokarna, tagit en fika i Sollentuna C eller gått till öppna förskolan Mysebo tillsammans, supertrevligt!

Den senaste i skaran (Anna) och jag ska träffas på fredag 24 aug kl 11.30 i Sollentuna C på en fika, vi tänkte avsluta fikat med en promenad efteråt om det inte regnar:)
    Så kom o fika med oss eller slut upp senare till promenaden om ni vill...

Jag är inte inne här så ofta längre, så om ni vill följa med på Fredag.....maila mig på min mail istället, så ser jag och kan svara er snabbare:)
    [email protected]

passionivardagen: Det stämmer, vi går i samma mammagrupp numera, kul! 
    Jag skrev detta inlägg då jag gick på Mörbys bvc:)

Vi ses! 

Svar på tråden Mammalediga i Sollentuna/Danderyd