• nivea bbb

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Ja.. jag tror de båda sexa 2-3 dagar innan ÄL..sen samma kost som oss o mkt sex osv..osv... Så de e nog mkt mannens spermier som styr oxå (som även Shettles säger)....

Jag o robzgurl har talat lite kring dettta... båda vi är rätt basiska annars så tror iaf för oss att de påvekra me mkt sex o sen även lågt PM... MEN en annan teori som stämmer på oss 2 är att skaffar man barn me ny man så får man nästan alltid barn av andra könet mot va man hade innan Drömmer... Båda vi har ju pojke/pojkar sen innan o nu väntar våra gose-tjejer Solig me våra nya män ! 

• nivea bbb
    Från Leona ...
    Du kan hälsa att nu när jag tänker efter var jag i så stor sorg efter förlusten av min son. Så vi körde inte helt 100% pojke... Ville bara bli gravid så fort så möjligt !! Med Adrian körde jag pojkmetoden till max!!
  • nivea bbb

Hej..
    Ja, min förra graviditet som sluta i MA i v.13+ så sexa vi 4-5 dagar innan ÄL..

Denna gång då jag nu är gravid o föder min dotter om 1.5 dag (snitt) dvs på måndag... Så sexa vi 2/3ggr per dag (alla ställningar + låg kvar 45min efter me benen i vädret) ..
    Fredag kväll
    Lördag
    Söndag
    Måndag (10.00+ 15.30)..
    Glad gubbe onsdag 9.00 (12 timmar innan ÄL).
    ÄL värk o ägglossning /befruktning torsdag morgon 9.00.

Min kost...
    Teracough (hostmedicin) 3ggr/dag
    Efalex mor o barn 1/dag
    Folsyra 1/dag
    Tranbärskapsar 2-3/dag

Tranbär, rabarber, Mjölk, yoggi, katrinplommon, kakao
    majs, fisk, hårdost, spenat, broccoli, havregrynsgröt, Blåbär, havtorn, Hasselnötter, cashenötter, linfrö, valnöt, sesamfrön, mandel, pumpafrön,
    Grönkål, eko-mjölk, 2 crème fraîche, fisk, morötter

• nivea bbb

Hoppas verkligen att de tar sig för dig:)
    Ja, vi har haft tur,. Blev gravid 1a försöket förra ggn o nu efter bara 1 mens... Det är visst väldigt ovanligt... Men som för dig 7 ggr är oxå bra, vissa får ju kämpa flera år...
    Tror min karls spermier lever länge.. Eftersom jag blev gravid o fick ÄL efter 5 dagar sist.. Sen tror jag kost påverkar mycket oxå:)
    Tack håll tummarna för mig!

• nivea bbb

Tack RobzMarley för du uppdatera för mig gumman...!!!
    Tjejer ja de e som RobzMarley skriver, vi båda fått tjejer..

Jag kan läsa igenom o svara på frågor denna vecka, jag fick mitt konto spärrat o någon hade hackat sig in på min profil mm så därför inte kunnat nå trådarna..
    Men som sagt uppdaterar i veckan..
    Alla som bakat flicka utom 2 har fått flickor, så våra metoder vi kört på funkar VERKLIGEN :)
    Har ni frågor skriv dom här :)
    Ang ansökan är de som RobzMarley skriver:)

• nivea bbb

Jag har över 30 förfrågningar o 23 mail, orkar inte svara på alla mail men fråga hellre här så kan jag skriva svar så alla kan läsa :)

• nivea bbb

Loppan27
    Jag har väl uppdaterat eller så glömde jag det helt i bebisbubblan, men de e som robzmarley skriver :)
    Jag va väldigt sjuk mm så planerat snitt 7 augusti kom hon:) HELT underbar , stora tjocka kinder, blå ögon- som en docka:)
    Är helt förälskad i henne hon e sååå fin :)

Till er som har längtan..
    Förstår er, hade ju samma längtan därav tråden jag startade.. Den va läst över en MILJON ggr, såå många följare, just därför som vi som skrev blev lite "rädda".... Sååå många (en dag tom 12000) läsare i tysthet.
    Så därav ville vi bli anonyma. Sen har jag fått många elaka mail- från kvinnor som menade att jag uppmanar till fel saker mm....,
    Men all info som jag (o tjejerna) i mååånader satt o läste om o diskutera lönade sig :)
    Nu väntar vi tjejer nästan alla, o alla utom 2 har fått sina bebisar:) dem två som vi inväntar vet vi inte säkert hur de gått för.

Däremot verkar pojkbakandet va svårare, endast en lyckades baka pojke- så me andra ord har typ ALLA i tråden fått/väntar tjejer:) hihi...!
    Vill dock påpeka att många av oss hade längtan efter visst kön MEN på en normal nivå- dvs LYCKLIGA över ens kunna bli gravida.
    Vi har oxå haft mkt sorg me MA o MF i tråden, jag personligen tror starkt på teorin/fakta att det ger högre risk för MA o MF om man bakar flicka- TÄNKVÄRT ni som tänker baka!
    Även 2 tjejer som båda hade 2 pojkar innan o bara läst o sen praktiserat tråden har lyckats baka flicka enligt våra koka-ihop-metoder:)
    Jag har även oxå fått sååå FINA mail från pojkmammor som även dem läst o nu lyckats baka flickor:)

KRAM på er..!!!!

• nivea bbb

Skrev konstigt ovan- alla utom 2 som e gravida o vi ej vet -fick/väntar flickor i vår tråd :)))))

• nivea bbb

Ja det e svårt me kosten.. Har inga sidor direkt utan mest googla på amerikanska sidor..
    Den kost jag åt va mestadels -
    Tranbär, rabarber, Mjölk, yoggi, katrinplommon, kakao
    majs, fisk, hårdost, spenat, broccoli, havregrynsgröt, Blåbär, havtorn, Hasselnötter, cashenötter, linfrö, valnöt, sesamfrön, mandel, pumpafrön,
    Grönkål, eko-mjölk, 2 crème fraîche, fisk, morötter,

teracough 3ggr/dag
    Efalex mor o barn 1/dag
    Folsyra 1/dag
    Tranbärskapsar 2-3/dag

Jag typ levde på avokado, surdegsbröd o smoothie varje morgon sen massa me fisk o grönkål, typ soppa o grytor mm..
    Gjorde bollar av nötter, frukten o kalao sen rullade dem i krossad mandel- mums:)

Kul me tjejbakandet, är övertygad att de funkar om man helt går in för det.. Uppdatera gärna hur de gått sen:)

• nivea bbb

Uppdatering!
    Nu har Underbaraprinsar o lyckligamamman fött sina pojkar! Vi inväntar bara erikaCC som bakat flicka att se vad hon får sen har alla i tråden fått våra bebisar:)

• nivea bbb

Lilla Fjun.. De tar ju ett antal dagar att få ner PH värdet så man lär börja vid mens :) jag åt tranbär månaden runt..

• nivea bbb

Hej tjejer :)
    Tänkte bara kika in o säga att KUL att ni följs åt.. Jag hinner inte läsa så ofta nu mera men går in ibland o läser lite..
    Spännande o all lycka till er :)

Vet inte om någon hade nå fråga till mig..? Har nu 23 mail i inbox så jag orkar inte läsa allt.. Men fråga isf hellre här så ser jag de lättare :)
    Kram på er alla..!

• nivea bbb

Heeeej alla??????

Nu efter blivit blockad ääääntligen har jag kommit in.

Hur mår ni alla?

• nivea bbb

Heeeej alla??????

Nu efter blivit blockad ääääntligen har jag kommit in.

Hur mår ni alla?

• nivea bbb
    RobzMarley skrev 2015-03-01 20:28:24 följande:
    Man kan visst inte göra smiliesar här. Blir frågetecken
    Nej ninni här i denna tråd...! Den andra är den stängda
  • nivea bbb

Hej alla.
    Vi har alla fått våra barn för många år sen o är lyckliga för alla fått det som dem önskade.
    vi kan bara hänvisa till trådarna GENDER SELection av MIG här på familjeliv. Läs där o ni ser de flesta svar på alla frågor vi fått genom året.
    Lycka till ❤️❤️

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!