• Cocoz

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Hej!

Tänkte höra om det finns någon som planerar testa denna metod, och som skulle vilja följas åt?!

Själv planerar jag äta tranbärskapslar, Kalcium å Magnesium, Teracough, Vivag kapslar för att försura där nere,
    försurande kost, mjölkprodukter.... så får man skicka in mannen i en varm dusch/ bastu innan :) . Sex bara en gång
    under den fertila perioden...   (baka flicka)

• Cocoz

Ok det låter ju lovande:) Vad har du ätit med mycket kalcium i? 

• Cocoz

Camomille

Grattis till graviditeten!! E det maxdos som gäller på tranbärskapslar å magnesium å calciumtabletter, eller
    mer än maxdos?
    Jag tycker detta e svårt med 3 dagar innan ÄL, har så oregelbunden cykel:(  

• Cocoz

Tack  för info om Calcium å Mg! Ja, cykeln varierar från gång till gång, ca mellan 3-5 v emellan... 

• Cocoz

Loppan: Vet inte ens om jag e gravid än, ska testa nästa vecka!

• Cocoz

Kaffetanta: Jag har läst om detta att detta e en fördom som folk har ,om det e en familj släkt som har många av 
    ett kön så e det inte så att mannen bara gör en sorts spermier. man har i tester å studier av spermier kunnat visa att 
    de män som deltog hade 50 % av vardera kön....

sen kanske det e kvinnan som påverkar mer än man tror?? 

• Cocoz

Jag testade också metoden å det funkade för mig med????. Fick en flicka!
    Å började med försurningen åtminstone några månader innan. Tror det kan ha varit i alla fall sex mån.

• Cocoz

Katitzi
    Jag köpte äl stickor å testade några mån innan så att man har koll på sin äl å lär känna sin kropp. Åt tranbärskapslar kalcium magnesium bisolvon. Sen müsli å cashewnötter mjölkprodukter..
    Hade sex när jag började få äl flytningar. Så det var ju lite en chansning men det blev typ 1-2 dygn innan äl..
    Detta blev en efterlängtad dotter??

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!