Inlägg från: RobzMarley |Visa alla inlägg
  • RobzMarley

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

kikar förbi, sätter ett avtryck ;)

önskar lycka till!!!

• RobzMarley
    Smultron12 skrev 2012-05-07 19:24:49 följande:
    Nivea bbb: En fråga, ni som har bakat flickor och väntar/ har fått flickor stämde era bak med Kinesiska kalendern? Jag vet att jag läste i er tråd att ni hade kollat den plus anda roliga "skrock"?
    min stämde på all tre.

glöm inte att räkna om din egen ålder enligt den kinesiska först ;)

• RobzMarley
    Smultron12 skrev 2012-06-05 17:34:31 följande:
    RobzMarley tack för svar, men hur räknar man ut sin kinesiska ålder Obestämd
    googla ;)

• RobzMarley

Ninni fick en flicka genom planerat kejsarsnitt! Lilla godingen är två månader gammal nu. En flicka! Och min är tre månader, flicka!!

• RobzMarley

Vilken grupp ska ni ansöka till? Om det är den där vi flyttat tråden så är den stängd. Det är bara vi som var med från början och följdes åt över ett år tyvärr. Men bläddra bak i tråden. Ninni gjorde en sammanfattning.

• RobzMarley
    nivea bbb skrev 2015-03-01 14:40:14 följande:

Japp????????

Man kan visst inte göra smiliesar här. Blir frågetecken
  • RobzMarley
    annavi skrev 2015-04-14 21:40:26 följande:

Hej!

Tänkte passa på er som provat detta, åt ni Tranbärstabletter osv en längre tid innan ni började försöka eller när började ni "försurningen" så att säga!

Hoppas det där blev begripligt. Det jag undrar är väl egentligen hur lång tid det tar för ändrade matvanor etc att påverka kroppen.

Ja, några månader
Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!