Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!
Jag har kikat in i denna tråd ibland då vi skulle försöka baka flicka nu med nr 2. Jag hade börjat räkna dagar mellan mens och köpt äl-test. Jag fick medel 32 dagar mellan mensen, räknat 9 mån tillbaka. Nån enstaka gång 28 men oftast 30-40 dagar. Jag hade tänkt äta det ni skriver om osv osv.
Vips så får jag ingen mens i spetember och jag är redan gravid! Vi hade inte ens börjat försöka. Jag trodde det var alldeles för tidigt för äl så det var ingen risk tänkte jag och vi skyddade oss inte. Men så fel jag hade. Vilken chock det blev! Med sonen tog det ett år att bli gravid och nu bara hände det. Helt underbart såklart!! Nu är det två dagar kvar till UL och jag bara måste få veta. Känner mig lite dum som inte hann försöka när jag önskar mig en flicka så mycket. En fin son till är ju fantastiskt, såklart! Men jag vill så gärna ha en flicka. Drömmer om det och vågar inte erkänna det för nån... Jag kan bara hoppas och snart får jag veta, om barnet vill visa oss förstås :)
Oj så långt det blev.. ville bara ventilera i väntan på att man o son kommer hem med nyårsgästerna! Gott nytt år och grattis ni som lyckats med ert bakande!