Inlägg från: Lilla Fjun |Visa alla inlägg
  • Lilla Fjun

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Niveabbb: jag har ansökt och skrivit en presentation. Hoppas på att bli insläppt

• Lilla Fjun

Är inne på mitt första tjejbaksförsök nu. Då båda mina pojkar kom till innan ÄL är det nu 0+12 som gäller för mig. Lyckades tidsbestämma ÄL ner till timmen och hade sex 10 tim efter. Följde kosten, tillskott och Refresh och fick då ner pH till 4,2. ÄL + 4 idag...

• Lilla Fjun

Om man ska försöka sig på sex några dagar innan ÄL är det då viktigt att ha lågt pH hela tiden fram till ÄL eller räcker det med att pH är lågt när man har sex? Nån som vet?

• Lilla Fjun

Lyckades inte få ner pH med tranbär. Fick däremot ner pH till 4-4,5 med Rephresh. Är i v 10 nu

nivea bbb skrev 2012-12-26 17:35:35 följande:
    Lilla Fjun.. De tar ju ett antal dagar att få ner PH värdet så man lär börja vid mens :) jag åt tranbär månaden runt..

• Lilla Fjun
    Bebis2014 skrev 2012-12-27 11:26:34 följande:
    Hej Lilla Fjun :) Hur mår du, tänker på illamåendet osv, har det varit mer nu än dina tidigare graviditeter?

Med mina två kollar hade jag inget illamående alls. Denna gången har jag varit illamående rätt mycket men inte kräkts tack O lov. Undrar om man får fler symtom ju fler gånger man varit gravid eller om det kanske kan vara en flicka denna gången. Tar extra Progesteron (vilket kan ge illamående) så vet inte alls varför det är annorlunda denna gången...
Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!