Inlägg från: gulahumlan |Visa alla inlägg
  • gulahumlan

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Jag har kikat runt lite i den här tråden ibland, och kollat efter hur man "gör" en flicka.. Vi har två söner sen innan.

Nu har jag plussat. Hade sex 2-3 dagar innan ÄL, åt tranbärskapslar, tvättade mig med aco intimtvål som har lågt ph-värde, åt bisolvon innan ÄL, ätit mycket mjölkprodukter, folsyra 1 gång per dag..

Ska försöka uppdatera vad det blev för kön när vi vet det, om någon är intresserad :D Är bara i vecka 5 än, så det är ju ett tag kvar..

• gulahumlan

Hej allihopa! Jag skrev här senast i november när jag var i vecka 5. Nu är jag i vecka 37 - tiden har gått fort.. Vi (jag) försökte baka tjejbebis eftersom vi har två killar sen innan..

Såhär gjorde jag: Hade sex 2-3 dagar innan ÄL, åt tranbärskapslar, tvättade mig med aco intimtvål som har lågt ph-värde, åt bisolvon innan ÄL, ätit mycket mjölkprodukter, folsyra 1 gång per dag..

Vi fick reda på könet på RUL i februari men har glömt att skriva.. Det blir en kille till. Jag kände på mig det hela tiden, så det kom inte som en chock, och inte blev jag besviken heller som jag var orolig för att jag skulle bli. Jag känner mig faktiskt väldigt nöjd med att få tre killar även om det känns lite tråkigt att troligtvis aldrig få en tjej. Nu är det mer omgivningen som "tycker synd" om oss.. Jag och resten av familjen längtar istället jättemycket efter bebis som ska komma med planerat kejsarsnitt 16 juli <3

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!