Inlägg från: Utlandssvensk76 |Visa alla inlägg
  • Utlandssvensk76

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Niveabbb- läste i en annan tråd att du blev gravid i juni 2011 efter sex 3-4 dagar innan ÄL (beklagar verkligen missfallet, har själv ett i bagaget). Nu undrar jag hur det var när du blev gravid 2.5 månader senare, hur många dagar före ÄL spexade ni sist?

Karl 3 Augusti 2010 15.30
  • Utlandssvensk76

Tack för svaret så än en gång blev du gravid fast ni spexade flera dagar före ÄL. Det lätet bra! Jag hade ÄL igår em ( bekraftat med både ÄL test tidigare och tva blodprov) och vi sexade tisdag, onsdag, torsdag och sen kl 22 på ÄL dagen, alla dagar endast en gång och sent på kvällen. Idag fick vi tyvärr inte till det Önskar vi hade gjort det 2ggr igår och en idag också. Detta är min 2a pergokur och jag äter även progesteron för min korta lutealfas och östrogen för att bygga upp slemhinnan och stödja gulkroppen. Kommer att bli så besviken om det ej går vägen efter alla tabletter (med div biverkningar), vul och blodprov x 2..... Med min nu 2-årige son blev jag gravid pa 7 försöket totalt, men första pergoförsöket. Lycka till på måndag! Vad spännande att få träffa din lilla bebis

• Utlandssvensk76

Ja de lever nog länge, bra kvalla på dem! min mans simmare testades 2009 och de var också bra, bättre än genomsnittet så man får väl hoppas Innan jag blev gravid med sonen läste jag upp om allt möjligt vad gällde allt och var jättenoga med kosten. Nu har jag glömt det mesta men ska nog kolla upp det igen, minns att jag åt zink, mindre bröd och socker, mindre kaffe och te osv. Jag håller tummarna för dig

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!