Inlägg från: Smultron12 |Visa alla inlägg
  • Smultron12

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Nivea tack för att du delar med dig och grattis till tjejen i magen. Jag följde er tråd men ville inte tränga mig på men skrev någon fråga ibland.

Finns det någon i er tråd som blivit gravid med en flicka trots sex kvällen innan glad gubbe på cb? Är jag gravid denna gång lär det nog ha blivit en kille...hahaha. Så svårt att styra exakt.

• Smultron12
    nivea bbb skrev 2012-04-24 11:22:34 följande:

Den här metoden körde jag på o jag väntar ju en liten tjej.Solig.
    (de andra hur de gjort kommer vi uppdatera med)...

Hjärta FLICKA   Hjärta   
    Metod..
    Jag åt veg-kost.. massa nötter,MASSA avokado 4/dag o drack smoothien (du fick recept om du kommer ihåg?).. Drack inget kaffe alls på 2 månader.. 2 tranbär/ dag, 2  kalcium o magnesium, folsyran, Efalex mor o barn.
    Sex..
    2ggr fredag (kväll o natt mot lördag) 
    2ggr lördag,
    2ggr söndag
    2ggr på måndagen kl 10 + 15.30.. Glad gubbe onsdag 9.00 o ÄL-värk torsdag 9.00...
    Så ägget måste släppt tidig morron torsdag.. 
    Jag fick en ägglossningsblödning på måndagen men vi sexa på 
    Jag fick orgasm ungefär hälften av gångerna o låg kvar o sprattla med benen 45 minuter efter varje gång vi haft sex..

Gulli dig som orkar skriva till oss. Jo jag kommer ihåg receptet från smoothien och kör på den. Sedan har jag nog inte varit lika duktig som dig på att hålla mig från kaffet
    Det skulle vara såååå roligt att ha en stor statistik tillslut och knäppa alla som dissar metoden på näsan  
  • Smultron12
    nivea bbb skrev 2012-04-25 08:42:05 följande:
    Beror ju på.. För har man ex sexat 4 dar innan är de överskott på flickspermier, för pojkspermier har överlevnad på ca 2 dygn ... Vissa teorier hävdar att det är äggets skal som avgör en del oxå..

I slutändan är det nog en kamp oavsett.. Den starkaste vinner:)

Jag håller med här att jag tror att det blir överskott på flickspermier och att kanske de killspermier som är kvar inte är lika starka och aktiva längre.
  • Smultron12
    nivea bbb skrev 2012-04-25 18:50:57 följande:
    Hur många är det i dotterlängtan-tråden..? O ska alla baka flickor ..?. Har alla pojkar då eller..?..
    Har personligen väldigt svårt när vissa favoriserar ett kön bara, ex bara vill ha flickor. Ja tycker det är riktigt tråkig barnsyn man då har...
    Är pedagog o de gör mig väldigt arg på vissa förutfattade meningar vissa har om att pojkar ska va stökiga osv..

Vi är rätt många vet inte exakt hur många men kanske 12-13 st. Alla har söner sedan tidigare, en ,två eller flera.

Ni som är med i dottertlängtan-tråden rätta mig om jag har fel nu, men jag tror inte det är någon som har en dotter sedan innan?!  
  • Smultron12

Nivea bbb: En fråga, ni som har bakat flickor och väntar/ har fått flickor stämde era bak med Kinesiska kalendern? Jag vet att jag läste i er tråd att ni hade kollat den plus anda roliga "skrock"?

• Smultron12

Otroligt vad bra det funkar "iaf att få flickor" {#emotions_dlg.flower}

Ja fråga gärna tjejerna, jag börjar bli mer och mer skrockfull hahaha!!!  

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!