Inlägg från: Run to the hills |Visa alla inlägg
  • Run to the hills

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Alltså inlägg 2: HUR kan man få TS till att det funkar? Enligt listan har det ju INTE funkar i hälften av fallen. Jag fattar inte!

• Run to the hills

Nivea: Jaha, jag trodde det handlade om att man skulle få det kön man önskade - inte att man skulle få en flicka. Det var därför jag trodde att det inte funkade för de som "bakat pojke" men ändå fått flicka. Jag är inte så insatt i detta, men det är alltså meningen att man ska få flickor?

• Run to the hills

Älva: ingen poäng att gå i försvarsställning, jag bara förstod inte hur det var en lyckad metod. Jag ville bara förstå hur det funkade och vilket målet var. Tycker det är intressant även om jag själv aldrig kört någon metod utan mest legat i så att säga.

Molly: Tack för svaret, då förstår jag helt hur ni menar med att det har lyckats!

• Run to the hills

Ursäkta, jag förstod inte att de som bakat "bebis" också ville ha flickor. Det var därför jag inte fick ihop det. Men jag fattar hur ni menar nu och tycker att det är fascinerade att så många fått som ni velat.

En annan fråga: Tycker ni som kört metoden att det har varit krångligt? Har det påverkat era vanliga liv mycket eller har det känts som lätta regler att följa?

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!