Här har det hänt saker!
Tre härliga killar- Grattis, vad härligt!! Kul att du tänker uppdatera oss nyfikna! :) All lycka till dig!!
Humlan - Grattis till dig med! Själv tror jag att det inte går att påverka så mycket, utan att en del lättare får det ena eller andra könet. Vet ej om det är så, men enligt min bm så har en del killar fler spermier av ena eller andra sorten medan en del har mer 50/50. Jag har flera kompisar som fått tre av samma sort. Vi är 5 bekanta som fått tre killar var :)
I början tyckte jag att det var synd att det inte blev en tjej, men idag tänker jag aldrig så. Mina tre killar har otroligt kul ihop och jag tycker idag att det är riktigt häftigt att ha tre av samma. Men visst kan jag "sakna" en tjej när jag ibland ser tjejkläder och sådant ;)
Du får också gärna berätta hur det går för dig! Inte långt kvar till bebis nu ju!
För oss var omgivnings reaktioner väldigt blandade. När jag var gravid och vi inte visste könet på trean var det mkt tjat om att "nu måste det ju bli en tjej" osv. Nu tycker många att det är fräckt att det är tre killar, medan en del undrar om det blir en fyra så att det blir en tjej med. Tror snarare att det skulle bli en fjärde kille ha-ha.